Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها -معاون وزیر صمت با تذکر به فروشگاه‌‌های زنجیره‌‌ای برای مراعات جلوگیری از تداخل درج قیمت مصرف‌کننده در دل کالا با قیمت تولیدکنندگان گفت: این مهم به‌عنوان تخلف صنفی تلقی می‌شود و با متخلفان برخورد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عباس تابش صبح امروز در بازدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بوشهر با بیان اینکه متأسفانه در خرده‌فروشان کالاها چیدمان و جابجایی درج قیمت کالاها رعایت نمی‌شود اظهار داشت: تداخل درج قیمت مصرف‌کننده در دل کالا با قیمت تولیدکنندگان به تشتت فکری خریداران می‌انجامد و مردم را نگران می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابش بابیان اینکه یکی از اقدامات لازم برای حمایت از مصرف‌کنندگان شفاف‌سازی در درج قیمت کالاها در خرده‌فروشی است گفت: درج قیمت بر روی کالاها باید از تشتت فکری خریداران کاهش دهد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تأکید بر تغییر شرایط ذکر شده گفت: از فروشگاه‌های زنجیره‌ای انتظار می‌رود این مهم رعایت کنند و مدیران کلان کشوری این سیاست را به فروشگاه‌ها ابلاغ و رعایت کنند.

معاون وزیر صمت با تذکر به فروشگاه‌‌های زنجیره‌‌ای برای مراعات جلوگیری از تداخل درج قیمت مصرف‌کننده در دل کالا با قیمت تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: این مهم به‌عنوان تخلف صنفی تلقی می‌شود و با متخلفان برخورد می‌شود.

معاون وزیر صمت در سمنان: نظارت بر فرآیند تأمین و تولید کالا راهبرد دولت سیزدهم استکالاهای اساسی مورد نیاز مردم اردبیل در اسرع وقت تامین و توزیع می‌شودقیمت کالاهای اساسی با اجرای طرح "سامانه جامع انبار" در زنجان کنترل می‌شود

وی با اشاره به کمبود روغن و برنج در استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و قرارگاه امنیت غذایی این موضوع مطرح و هماهنگ شد، این موضوع دذر جلسه ستاد تنظیم بازار استان بوشهر بررسی و در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

انتهای پیام/190/ن/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران باردار مراقب مصرف کرم‌های ضد آفتاب باشند

کارشناس اداره کل آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، درباره مصرف کرم‌های ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان، نکاتی را متذکر شد.

به گزارش مهر، سارا میرحقی ساعتچی اظهار داشت: اغلب زنان باردار می‌دانند که خوردن برخی مواد غذایی یا ویتامین‌ها ممکن است برای جنین خطرناک باشد، اما شاید به این موضوع دقت نکنند که برخی از موادی که از طریق پوست جذب می‌شود مانند کرم و لوسیون‌ها نیز ممکن است بر سلامت جنین تأثیرگذار باشد.

وی در رابطه با مصرف کرم ضد آفتاب برای خانم‌های باردار و کودکان تصریح کرد: برای این گروه توصیه می‌شود، از ضدآفتاب‌های فیزیکی یا مینرال استفاده کنند که دارای فیلتر‌های فیزیکی زینک اکساید یا تیتانیوم دی اکساید هستند.

میرحقی ساعتچی گفت: در صورت مصرف ضدآفتاب‌های حاوی رنگدانه باید در رابطه با مصرف ضدآفتاب‌های رنگی دقت شود میزان کافی از ضدآفتاب مورد استفاده قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • افزایش قیمت کالا‌های اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است
  • مادران باردار مراقب مصرف کرم‌های ضد آفتاب باشند
  • نرخ حمل کالا از حالت توافقی خارج شود
  • ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیک رایگان در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز