Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، احمدرضا بخشی رییس کمیسیون تخصصی چای اتحادیه بنکداران موادغذایی  اظهار داشت: قانون درج قیمت تولید کننده بر روی انواع چای ایرانی و خارجی مصوب و ابلاغ شده است و بازرسان وزارت صنعت، کشاورزی و تعزیرات بر این قیمت ها نظارت دارند اما واحد های تولیدی و توزیعی هنوز نتواسته اند زیر ساخت های خود را برای این شرایط آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در حال حاضر فشار تامین و توزیع چای مورد نیاز شب عید نیز وجود دارد که اجرای این طرح در این شرایط  باعث ایجاد اختلال در روند تولید و توزیع شده است،  به همین منظور از مسئولان درخواست می شود که اجرا را به سال آینده موکول کنند تا بخش خصوصی بتوانند امور حسابداری و قیمت گذاری خود را آماده کنند.

وی اظهار داشت: صنعت چای با توجه به وابستگی به نرخ ارز و واردات، دارای قیمت تمام شده متغییر است و تعیین قیمت ثابت برای این کار دشوار است.

بخشی در پاسخ به اینکه در گذشته نیز هزینه‌های تمام شده چای متغیر بوده است به چه دلیل در طرح قیمت مصرف کننده با مشکل مواجه هستید، گفت: در گذشته که قیمت مصرف کننده بر روی کالا درج می‌شد با در نظر گرفتن نوسان قیمتی یک قیمت ثابت برای محصول اعلام می‌شد اما در حال حاضر که قیمت ثابت در نظر گرفته شده است متغیرهای هزینه تولید را شامل نمی‌شود.

رییس کمیسیون تخصصی چای فدراسیون صنایع غذایی ادامه داد: بسیاری از واحد های تولیدی نیز هنوز نحوه محاسبه قیمت تولید کننده را بر اساس شرایط جدید بلد نیستند.

وی تصریح کرد: در طرح قیمت گذاری قیمت تولیدکننده چای برای اینکه مردم سردرگم نشوند علاوه بر درج  نرخ تولید کننده، باید قیمت مصرف کننده نیز درج شود.

منبع: تسنیم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چای قیمت چای قیمت تولید کننده تولید کنندگان مصرف کنندگان قیمت مصرف کننده مصرف کننده قیمت تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در روزهای پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: قیمت لوازم خانگی افزایشی شد؟

اما محمود سیجانی، درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

کد خبر: 1228356 برچسب‌ها لوازم خانگی

دیگر خبرها

  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • کاهش قیمت نفت همزمان با کاهش مخاطرات ژئوپلتیک منطقه