Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع تشخیص مصلحت در دیدار معاون رئیس جمهوری بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و واسپاری امور مردم به خود مردم تأکید کرد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت‌الله آملی لاریجانی در این دیدار با تاکید بر اهمیت موضوع عدالت در حکمرانی دنیای امروز بر ضرورت انسجام منظومه فکری دولتمردان و مسئولان تاکید کرد و گفت: ان‌شاءالله با همت مدیران جوان و انقلابی، حرکت‌ها و کار‌های جدیدی در کشور انجام شود که مردم از منافع آن بهره‌مند شوند.

وی در ادامه، اجرای عدالت به نحو مطلوب را نیازمند کاری جدی، علمی و بدور از شعار‌های پوپولیستی دانست و با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت پرداختن به امر عدالت در الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت، اظهار کرد: خروجی همه این موضوعات نظری، خود را در مرحله اجرا نشان می‌دهد و به همین علت، آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است، اقدامات درست کسانی است که مسئولیت اجرایی را بر عهده دارند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، توکل و اعتماد به خدا و برنامه‌ریزی صحیح در کنار جسارت و شجاعت مدیران را مهم‌ترین مولفه در پیشبرد هر چه بهتر امور اجرایی کشور دانست و با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه کشور، از سازمان امور اداری و استخدامی خواست که نظریات و دیدگاه‌های خود را در رابطه با این سیاست‌ها به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کند.



رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و واسپاری برخی امور مردم به خود مردم و همچنین توجه جدی به مقوله هوشمندسازی فرایندها، تقنین علمی و اجرای صحیح قانون را در همه عرصه‌های اداره کشور از جمله نظام اداری و استخدامی را یکی از مهمترین را‌های برون رفت از مشکلات دانست.

آیت‌الله آملی لاریجانی در پایان، آمادگی مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای هر گونه مساعدت قانونی در راستای اصلاح نظام اداری و استخدامی کشور اعلام کرد.

براساس این گزارش، دکتر لطیفی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اهم اقدامات صورت‌گرفته، خواستار مساعدت مجمع تشخیص مصلحت نظام بویژه رییس مجمع برای ارائه مدل‌های نظری حکمرانی مبتنی بر عدالت شد.   بیشتر بخوانید: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: مسئولان نظام، وظیفه سنگین رفع مشکلات مردم را بر عهده دارند   انتهای پیام/ برچسب ها: آیت‌الله صادق آملی لاریجانی مجمع تشخیص مصلحت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله صادق آملی لاریجانی مجمع تشخیص مصلحت مجمع تشخیص مصلحت نظام رئیس مجمع تشخیص مصلحت اداری و استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود

میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی درباره برگزرای آزمون‌های استخدامی در سال جاری، اظهار کرد: امسال حداقل سه آزمون استخدامی برای آموزش و پرورش و ایثارگران داریم که ثبت‌نام آن از سال گذشته شروع شده بود. یک آزمون فراگیر هم برای دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهیم کرد که یکجا برگزار می‌شود.

وی درباره تعداد استخدام‌ها گفت: باید ببینیم در بودجه چه تعدادی را پیش‌بینی می‌شود تا طبق آن عمل کنیم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی همچنین خاطرنشان کرد: بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت انجام خواهد شد، زیرا بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بهداشتی جدید تاسیس شده و آموزش و پرورش هم در مناطق کمتر توسعه یافته اهمیت دارد بنابراین بیشترین جذب در این دو بخش انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان ساخت واحدهای مسکونی با واگذاری اراضی به مردم
  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • بحران‌های اقتصادی کشور از حد متعارف فراتر رفته | فساد و فقدان دانایی‌، ما را با شوک‌های درون‌زا نیز روبرو کرده‌ | علائم نگران‌کننده در ایران داریم
  • فرشاد مومنی: بحران‌های اقتصادی کشور از حدود متعارف فراتر رفته است
  • نسخه نجات اقتصاد استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی است
  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • راهبرد وزارت جهاد کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • نظر یک عضو مجمع درباره کسر از حساب بی‌حجاب‌ها
  • رییسی: خیرین شریک راهبردی دولت هستند