Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت نامدار فوتبال ایران گفت: در دنیا، بیش از یک میلیارد نفر درگیر فوتبال هستند، ما در این جا فقط می‌خواهیم از جیب مردم خرج کنیم. ما اجازه نداریم دست در بیت المال مردم ببریم. ایا مردم اجازه داده‌اند که از حق آن‌ها یا مثلا صنعت بیاوریم و در فوتبال هزینه کنیم؟

به گزارش برنا، محمد پنجعلی در نشست هم‌اندیشی پیشکسوتان پرسپولیس، اظهار داشت: ابتدا باید محتوا و ماهیت حرفه‌ای شدن برای ما مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به صحبت‌ها، این مسئله  را اضافه می‌کنم که ابتدا باید سراغ صدا و سیما برویم. اگر مشکل حق پخش حل شود، بسیاری مشکلات حل خواهد شد. ما طرفداران زیادی داریم که آماده‌اند برای تجارت به فوتبال بیایند. در دنیا، بیش از یک میلیارد نفر درگیر فوتبال هستند، ما در این جا فقط می‌خواهیم از جیب مردم خرج کنیم. حالا ذوب‌آهن به یک شکلی، سپاهان به یک شکلی و بعضی باشگاه‌های دیگر به شکلی دیگر. ما اجازه نداریم دست در بیت المال مردم ببریم. ایا مردم اجازه داده‌اند که از حق آن‌ها یا مثلا صنعت بیاوریم و در فوتبال خرج کنیم؟

وی ادامه داد: بارسلونا و رئال مادرید می‌آیند فکر می‌کنند. در آمد ایجاد و هزینه می‌کنند. بایرن مونیخ سال‌ها در راس فوتبال بوده است. خوب پول در می‌آورد و خوب هم خرج می‌کند تا در اوج بماند. مشارکت مردم در آن جا این گونه است. هوادار می‌رود بلیت یک سال بازی‌ها را از قبل می‌خرد. من در خود مونیخ می‌خواستم بازی بایرن مونیخ را از تلویزیون ببینم، نمی‌شد. مسوول هتل گفت باید پول واریز کنم. بارسلونا یک تعداد بازیکن دارد که کسی آن ها را نمی‌شناسد همان‌ها را چند سال بعد ترانسفر می‌کند و پول در می‌‎آورد. با رونالدو قرارداد بسته شد؛ یکسری معترض شدند که خیلی گران خریده شد. همان روز اول از فروش وسایل و لباس کل هزینه جبران شد.

پنجعلی تصریح کرد: ما اول باید برویم سراغ حق پخش، بعد کپی رایت و همین‌طور تا مراحل بعدی. ما هنوز تماشاگر به ورزشگاه راه نمی‌دهیم. دو هزار نفر نمی‌توانیم به ورزشگاه ببریم. امیدوارم این ها درست بشود والبته که ارزو دارم شرایطی فراهم باشد که پیشکسوتان کنار باشگاه باشند و به آن چه عمل کنیم که دنیا 40 سال قبل به ان رسیده است.

انتهای پیام // 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیشکسوتان صدا و سیما مشکلات تجارت فوتبال صنعت بارسلونا رئال مادرید پول بایرن مونیخ تلویزیون کپی رایت پرسپولیس خصوصی سازی محمد پنجعلی پیشکسوت نشست هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه سریال «جومونگ» پس از ۱۵ سال چه شکلی شده است؟ / عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جونگ کیونگ هو بازیگر ۴۰ سالۀ کره‌ای است که برای مخاطبان ایرانی به ویژه به خاطر بازی در نقش بزرگسالی شاهزاده هودونگ در سریال جومونگ ۳ (پرنسس جامیونگ) شناخته شده است. در اینجا تازه‌ترین تصاویری را که او در صفحۀ شخصی‌اش به اشتراک گذاشته ملاحظه می‌کنید.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895386

دیگر خبرها

  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان
  • لزوم تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه معادن
  • مشکل اقتصادی با همیاری مردم حل می‌شود
  • پی بردن به مشکل کبد از روی مدفوع
  • پادشاه سریال «جومونگ» پس از ۱۵ سال چه شکلی شده است؟ / عکس