Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وینگر بارسلونا بهترین عملکرد فصول اخیرش در بارسلونا را مقابل اتلتیک بیلبائو اجرا نمود.
به گزارش آریا، بارسلونا در چارچوب هفته بیست و ششم لالیگا، با نتیجه قاطع 4-0 مهمانش اتلتیک بیلبائو را در هم کوبید، در جدول لالیگا 45 امتیازی شد و شانس این را دارد که با یک پیروزی دیگر به رتبه سوم صعود کند تا جای رئال بتیس را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنی که در این بازی سبب رقم خوردن چنین نتیجه ای شد، عثمان دمبله بود، وینگر فرانسوی یاغی بارسلونا که به احتمال زیاد در پایان فصل به صورت رایگان نیوکمپ را ترک خواهد کرد، طی 23 دقیقه 1 گل زد و 2 پاس گل برای دیپای و لوک دیونگ ارسال نمود. 
با این عملکرد، عثمان دمبله حالا اولین بازیکن بارسلونا در قرن جدید است که در یک دیدار لالیگایی به صورت تعویضی وارد زمین می شود و روی 3 گل تاثیر مستقیم می گذارد. این بازیکن در نهایت بالاترین نمره هواسکورد را نیز به خودش اختصاص داد. به نظر می رسد عثمان دمبله بهترین راه را برای پاسخ به سوت های اعتراضی هواداران بارسا انتخاب کرد.
ستاره فرانسوی دقیقه 67 در میان سوت های اعتراضی هواداران به جای فران تورس وارد زمین شد و هر بار که پا به توپ می شد نیز با واکنش منفی دوست داران بارسا روبرو می شد. بارسایی ها همچنان از دمبله بابت عدم تمدید قراردادش دلخور هستند و علی رغم درخواست های متعدد ژاوی، اعتراضات شان را علیه او متوقف نکرده اند.
دمبله اما بی تفاوت به سوت ها نمایشی عالی ارائه داد و دقیقه 73 نیز به زیبایی هر چه تمام تر توانست گل دوم بارسا را با شوت پای چپ استثنایی به ثمر برساند و اینگونه پاسخ سوت های اعتراضی را داد. او پس از ثبت گل به سمت ژاوی رفت و شادی خود را با وی تقسیم کرد. در واقع گل دمبله خیال بارسا را از بابت یک پیروزی دیگر راحت کرد. این دومین گل فصل دمبله در 16 بازی برای بارسا و پنجمین پاس گل او بود.
بارسا دقیقه 90 روی سانتر دمبله توسط لوک دیانگ با ضربه سر به گل رسید و در دقیقه 94 نیز  باز هم دمبله پاس گل داد تا دیپای گل چهارم را بزند. به این ترتیب پرونده بازی با درخشش دمبله و ثبت 4 گل بسته شد. حالا شاید ژاوی و خوان لاپورتا بتوانند از ادعای چند ماه پیش خود دفاع کنند، ادعایی مبنی بر بهتر بودن دمبله از کیلیان امباپه. شاید با ادامه این روند، بارسلونا پیشنهاد قبلی خود برای تمدید که از سوی دمبله رد شده بود را پس گرفته و پیشنهادی جدید و بهتر ارائه بدهد.
. بارسا تحت هدایت ژاوی از این رو به آن رو شده و سرمربی بارسلونا از قبل انتظار این اتفاق را داشت. ژاوی در خصوص دمبله گفت: نباید الان در مورد تمدید قرارداد دمبله صحبت کنیم، بیایید در مورد بازی صحبت کنیم. الان زمان صحبت در خصوص این داستان نیست. عثمان امروز نشان داد که می تواند بهترین بازیکن پستش در جهان باشد اما تمدید قرارداد کاملا به خودش بستگی دارد. امروز دوباره چند سوت علیه عثمان شنیده شد. مردم آزاد هستند هر کاری که می خواهند انجام دهند. فقط می توانم بگویم  که او یک حرفه ای واقعی محسوب می شود و می تواند برای ما تفاوت ها را رقم بزند. امیدوارم هواداران نیز حمایتش کنند. 
 پدری یک بازیکن شگفت انگیز است و مرا یاد اینیستا می اندازد. اگر بخواهیم صرفا بر اساس استعداد صحبت کنیم، هیچ بازیکنی را در جهان ندیده ام که شبیه به پدری باشد. این پسر دوست ندارد که زیاد مورد تمجید قرار بگیرد اما من باید این حرف ها را با صدای بلند به زبان بیاورم! وقتی توپ به پدری می رسد، بازی بهتر می شود، او دید خارق العاده ای دارد و می تواند خودش را از مخمصه ها برهاند. گاهی اوقات از پدری انتظار انجام کاری را دارید و او کاری بهتر از انتظار شما به ذهنش می رسد و انجامش می دهد! این بازیکن خاص است. 
پدری، هافبک 19 ساله بارسلونا که در این بازی عملکرد چشم نوازی ارائه داد، در مصاحبه پس از بازی در خصوص نتیجه به دست آمده گفت: خیلی خوب داریم کارمان را انجام می دهیم. هدف ما همیشه پیروزی است، مربی تاثیر بسیار زیادی در این روند دارد و حالا می بینیم که نتایج خوبی هم می گیریم. دمبله کمک زیادی به تیم می رساند و این را امروز به خوبی و با گلی که به ثمر رساند مشاهده کردیم. شرایط او سخت بود اما به شکلی متفاوت توانست از پس آن بر بیاید. به نظرم در مجموع بازی زیبایی را شاهد بودیم، بهترین عملکرد فصلمان را اجرا کردیم. 
لایی انداختن من؟ راستش را بخواهید اگر موفقیت آمیز اجرا نمی شد، به دردسر بزرگی دچار می شدم! اما خب به هر حال با موفقیت اجرا شد. بعد از آن صحنه به اسکوربورد نیوکمپ نگاه کردم تا ببینم چطور کار کردم. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وینگر فرانسوی بیلبائو دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم

سرمربی بارسلونا دلایل تغییر نظرش و تصمیم برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم را توضیح داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که سرانجام تصمیم گرفت از تصمیم اولیه خود مبنی بر ترک بارسلونا در پایان فصل جاری صرف نظر کند و به قراردادی که با این باشگاه دارد متعهد بماند و فصل بعد هم روی نیمکنت آبی‌واناری‌ها خواهد بود، در نشست خبری مشترکی که بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با خوان لاپورتا رئیس باشگاه داشت، گفت: من بارسلونایی هستم و همیشه بهترین‌ها را برای باشگاه می‌خواهم. حمایت بازیکنان از من دلیل اصلی برای تغییر نظر و ماندن در بارسلونا بود.

وی افزود: پروژه ما هنوز تمام نشده است. من خودم را قدرتمند می‌بینم و قادر به ادامه کار هستم. همه هواداران به اندازه دکو (مدیر ورزشی تیم) و لاپورتا در تصمیم‌گیری و تغییر نظرم مهم بودند. اگر در پایان فصل از سرمربیگری بارسلونا کناره‌گیری می‌کردم، بدون دریافت پولی حتی با وجود ماندن یکسال از قراردادم، از این تیم جدا می‌شدم.

لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است

سرمربی بارسلونا همچنین در مواجهه با این پرسش که «آیا تصمیم اولیه‌تان مبنی بر ترک بارسلونا در پایان فصل اشتباه بود؟»، اظهار داشت: این تصمیمی نبود که به خاطر خودم گرفته باشم، بلکه تصمیمی به خاطر باشگاه بود. حالا احساسات من تغییر کرده است و به همین دلیل است که تصمیم گرفتم بمانم.

ژاوی درباره جلسه شب گذشته‌ که با حضور او در خانه خوان لاپورتا برگزار شد و رافا یوسته (نایب‌رئیس باشگاه)، دکو (مدیر ورزشی این تیم) و آلخاندور اِچوِریا (عضو هیئت مدیره باشگاه) نیز در آن حضور داشتند، خاطرنشان کرد: پس از گذشته چند دقیقه از شروع جلسه شب گذشته‌مان به توافق رسیدیم که من بمانم. من هماهنگی فوق‌العاده‌ای با همع در باشگاه دارم.

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود او در جلسه شب گذشته توافق کرده تغییراتی در کادرفنی‌اش به وجود بیاید که یکی از آنها کنار گذاشتن برادرش است، گفت: تغییری در کادرفنی من به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟