Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@16:24:53 GMT

در تقویم ۱۴۰۱ هفت «شنبه» تعطیل است

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۹۱۰۱

در تقویم ۱۴۰۱ هفت «شنبه» تعطیل است

تقویم روزشمار سال ۱۴۰۱ منتشر شده و تا این لحظه، تقویم رسمی کشور است. اگر می‌خواهید مناسبت‌ها و تعطیلی‌های سال ۱۴۰۱ را بدانید، در این مطلب به همین موضوع پرداخته شده است.

زمان تحویل سال ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ و سه دقیقه بعدازظهر روز یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ هجری شمسی است. در سال جدید ۲۷ روز تعطیل رسمی داریم که دو روز آن به جمعه افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنبه‌ بیشترین تعداد تعطیلی را به خود اختصاص داده‌ است و در طول سال سه تعطیلی دو روزه در اردیبهشت، خرداد و مرداد داریم.

تقویم روزشمار سال ۱۴۰۱ منتشر شده و تا این لحظه، تقویم رسمی کشور است. اما بر اساس تغییرات تقویم سال هجری قمری احتمال دارد برخی از مناسبت‌های آن کمی تغییر کند. به عنوان مثال ممکن است که سالروز وفات پیامبر (ص) و امامان با اختلاف یک روز بر اساس تقویم هجری شمسی تغییر کند.»

۴۷۲۳۳

کد خبر 1607811

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نوروز تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است

غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد. رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی بدون ارتباط با خارج از کشور امکان‌پذیر نیست.

کارشناسان هم عمدتاً موافق تعطیلی شنبه هستند. تعطیلی شنبه، در داخل کشور هماهنگی ایجاد می‌کند، زیرا همه شرکت‌ها و ادارات دولتی و غیردولتی دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • تعطیلی شنبه یا ۵شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده
  • (ویدئو) نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد
  • آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • تقویم و اوقات شرعی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ به افق قم