Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@11:49:10 GMT

بازگشت امیر خوش‌ خبر به تیم ملی والیبال ایران

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۰۳۳۹

محمدرضا داورزنی مجددا امیر خوش خبر را به تیم ملی والیبال ایران برگرداند

امیر خوش‌ خبر به تیم ملی والیبال ایران برگشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، محمدرضا داورزنی در حکمی امیر خوش‌ خبر را به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال مردان ایران منصوب کرد.

خوش خبر از سال 1385 فعالیت در والیبال را از باشگاه صنام آغاز کرد و در همان سال نیز به عنوان سرپرست تیم ملی مردان ایران انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مدت 16 سال در تمامی رویدادهای آسیایی و جهانی مردان والیبال ایران را به عنوان سرپرست تیم ملی همراهی و افتخارات متعددی در این مدت کسب کرده است.

خوش خبر دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی است و سابقه 27 سال کار در وزارت ورزش و جوانان فعلی و سازمان تربیت بدنی قبلی را دارد.

نشست سالانه کمیته مالی کنفدراسیون والیبال آسیا که اوایل هر سال میلادی برگزار می‌شود، امسال با حضور عضو ایرانی برای دومین سال متوالی به صورت آنلاین برگزار شد.

این جلسه با حضور کیاتیپونگ دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا و به ریاست چای یی چینی برگزار شد. همه اعضا در این جلسه حضور داشتند و مباحثی پیرامون بررسی بودجه مالی سال‌های 2022 تا 2024 و تغییرات احتمالی آن مطرح شد. مصوبات مالی این جلسه در هیات رئیسه بررسی و در صورت موافقت به تصویب نهایی خواهد رسید.

جریمه‌های مالی برخی از کشورهای آسیایی نیز یکی دیگر از مباحث این نشست بود که نماینده ایران پیشنهاد تخفیف و بخشودگی جرایم در صورت قبول میزبانی و توسعه والیبال در مناطق مذکور را به آسیا داد که با استقبال سایر اعضا روبرو شد.

جیهاد از بحرین که به عنوان بازرس داخلی آسیا در این کمیته عضویت دارد، از دپارتمان مالی آسیا تقاضا کرد هزینه‌های AVC را علاوه بر حقوق کارکنان به صورت گزارشی مکتوب به این کمیته تحویل دهند که مورد موافقت دبیرکل قرار گرفت.

در پایان دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا اظهار امیدواری کرد که با رفع محدودیت‌های کرونایی، جلسه بعدی به صورت حضوری در مقر کنفدراسیون والیبال آسیا در کشور تایلند برگزار شود.

اخبار داغ 

واکنش یحیی گل محمدی به شوخی آجورلو با میکروفون قرمز! فوری؛ مهاجم پرسپولیس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد رومن آبراموویچ همچنان مالک چلسی است و خبری از فروش نیست لیونل مسی در رتبه 90 جدول برترین گلزنان فصل جاری لیگ1 فرانسه 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنفدراسیون والیبال آسیا تیم ملی والیبال والیبال ایران امیر خوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی بعد از جام ملتها کار خود را با دو بازی برابر ترکمنستان آغاز کرد که ایران در مجموع دو بازی شش گل زد، هیچ گلی دریافت نکرد و شش امتیاز گرفت.

با این حال امیر قلعه نویی انتظار داشت تیم ملی بتواند بهتر بازی کند اما چمن مصنوعی بی کیفیت کوپه داغ که موجب مصدومیت ستاره‌های تیم ملی هم شد، فرصت بازی تاکتیکی را از ایران گرفت.

در این شرایط بازیکنان و کادرفنی ایران هم نگرانی زیادی بابت مصدومیت داشتند که همین موضوع باعث شد ایگ بازی مثل دیدار پنج روز قبل پر گل نشود.

چهره درهم امیر قلعه نویی در شرایطی در این ورزشگاه به ثبت رسیده که تیم ملی با کسب دهمین امتیاز صدرنشین شد و صعود خود به دور نهایی انتخابی جام جهانی را قطعی کرد.

دیگر خبرها

  • ناترازی‌های مالی، منشا اصلی ناترازی برق در کشور
  • منشاء ناترازی برق در کشور ناترازی‌های مالی است
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • پرونده بازگشت فوق‌ستاره به تیم ملی برزیل بسته شد
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • لزوم بازگشت عرصه جنگلی الیمالات به وضع سابق
  • قطعی شد: تیم ملی، سال 2027 در خاک عربستان
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران