Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@15:58:54 GMT

کشف تعداد قابل‌توجهی اسناد جعلی از یک شبکه جعل‌

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۰۵۰۷

کشف تعداد قابل‌توجهی اسناد جعلی از یک شبکه جعل‌

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از کشف تعداد قابل‌توجهی اسناد جعلی از یک شبکه جعل‌ در شهرستان خمینی‌شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا،  حجت‌الاسلام و المسلمین عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در جریان جلسه شورای عالی قوه قضائیه از کشف تعداد قابل توجهی اسناد جعلی با موضوعات قضایی، اداری و همچنین تغییر کاربری، از یک شبکه جعل در شهرستان خمینی‌شهر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: این اسناد مکشوفه در برآوردهای اولیه ۱۱۱ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین قابل توجه برند اصلی داروی بیماران تالاسمی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد پیکان‌پور با بیان اینکه درک محدودیت و چالش های  داخلی و خارجی کشور، تلاش‌های سازمان غذا و دارو را در انجام وظایف بویژه تأمین انواع دارو بیشتر نشان می دهد، گفت: این موضوع را کسانی که در کوچکترین مسند اجرایی، آنهم در ارگان‌های استراتژیکی مثل غذا و دارو  قرار گرفته اند بهتر از هر کس دیگری متوجه هستند.  

وی با بیان اینکه سازمان غذا و دارو به‌رغم  چالش های بالفعل و بالقوه از انجام وظایف خود کوتاهی نکرده و نمی کند درباره داروهای بیماران تالاسمی گفت: مصرف ماه دفروکسامین در سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ هزار عدد ارزیابی می شد که تعداد تأمین شده آن بنا بر آمار دقیق  ۴.۹۰۰.۰۰۰ بوده است و از این تعداد  ۱.۳۲۰.۰۰۰ عدد آن  را برند دسفرال تشکیل می داد.

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در خصوص میزان تأمین همین برند در سال ۱۴۰۱ تعداد آن را  ۷۱۰.۰۰۰ عدد عنوان کرد.

 پیکان‌پور با اشاره به وضعیت مناسب تأمین این داروها درباره دفرازیروکس توضیح داد: در سال ۱۴۰۲ مصرف ماه این دارو حدود ۵۰۰ هزار عدد محاسبه شد که مبتنی بر آمار قابل استناد  ۶.۵۰۰.۰۰۰ عدد آن که اتفاقا ۳۵۸.۰۰۰ عددش شامل برند جیدنیو بود را تأمین کردیم و نکته قابل توجه  اینکه در سال ۱۴۰۱ میزان تأمین برابر با  ۶.۶۰۰.۰۰۰ می شد که ۷۵.۰۰۰ عدد آن از برند جیدنیو است.

وی با بیان اینکه سواد عددی مهارتی است که به واسطه آن می توان به راحتی آمار را تجزیه و تحلیل کرد، گفت: در تأمین وضعیت  تأمین دارو های تالاسمی موفق عمل شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی به دستورات دین اسلام در ماه رمضان قابل قبول نیست
  • شناسایی ۴۸ انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • تأمین قابل توجه برند اصلی داروی بیماران تالاسمی در سال ۱۴۰۲
  • تأمین داروی اصلی بیماران تالاسمی/ از دفروکسامین تا دفرازیروکس
  • خصوصی سازی فرهنگ، بخش قابل توجهی از استعدادها را نابود کرد
  • رفع بیش از ۶ هزار حادثه فاضلاب در بندر امام خمینی
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • میزان تخصیص ارز در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز