Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم والیبال مقاومت شهداب یزد به یک جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد

کاپیتان تیم والیبال مقاومت شهداب یزد به یک جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ روز پایانی از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» روز جمعه 6 اسفند با برگزاری دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی‌ها تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان با لبنیات هراز آمل و دو تیم مس رفسنجان و مقاومت شهداب یزد به مصاف یکدیگر رفتند که این تقابل‌ها با حاشیه‌هایی همراه بود.

نخستین جلسه کمیته انضباطی برای بررسی این موضوع روز دوشنبه 9 اسفند ماه برگزار شد و کیوان مجردی مربی و مهدی مهدوی کاپیتان تیم مقاومت شهداب یزد نیز حضور داشتند. کمیته انضباطی پس از استماع اظهارات حاضران و بحث در مورد موضوع به اتفاق آرا احکام زیر را صادر کرد:

- تذکر کتبی به کیوان مجردی به دلیل فقدان سابقه در کمیته انضباطی

- مهدی مهدی یک جلسه محرومیت که تا پایان مسابقات لیگ سال 1400 به حالت تعلیق در آمد. رای صادره قطعی است.

همچنین کمیته انضباطی امیر خداوردی و امین رضوی از تیم مس رفسنجان و رضا قرا از تیم لبنیات هراز آمل را برای جلسه بعدی که 16 اسفندماه برگزار می‌شود، احضار کرد.

اخبار داغ 

حمله سپهر حیدری به مرادمند؛ از ده کیلومتری تیم ملی رد شده و می خواهد سرباز قهرمان باشد! / فیلم یک دروازه بان برزیلی بیشتر از 90 درصد مهاجمان فوتبال ایران گل زده است! به روز رسانی دیوار افتخارات باشگاه لیورپول / عکس عضو پارلمان بریتانیا: میانجی‌گری آبراموویچ دروغ دیگری از جانب روس‌هاست 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقاومت شهداب یزد یک جلسه محرومیت کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی فر، مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دعوت از اسماعیلی فر به دلیل شادی پس از گلزنی اش در دیدار روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان است که حرکت هنجارشکنانه انجام داد.

کد خبر 6082616

دیگر خبرها

  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • فراخوان بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد
  • فوری: احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی