Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مرحله ی اول اردوی ما برای مسابقات سال 2022 از 15 اسفندماه آغاز می شود.

به گزارش برنا؛ محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: مسابقات جام تختی که همه ساله به نام یک کشتی گیر بزرگ برگزار می شود امسال بعنوان مرحله آخر انتخابی تیم ملی که قرار بود در ایران انجام شود از سطح خوبی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه داشته های ما به جز 7 مدال آوری که در 6 وزن از این مسابقات معاف بودند، در این رقابت ها حاضر بودند و هر مسابقه ای هیجان خودش را داشت و من و تمام کسانی که در سالن حضور داشتند واقعا از مسابقات راضی بودند.

بنا درخصوص کشتی گیرانی که به اردو دعوت خواهند شد گفت: طبیعتا نفرات اول و دوم جام تختی در اردو حضور خواهند داشت و برخی نفرات سوم هم به اردو دعوت می شوند.

وی ادامه داد: در نهایت 38 نفر شامل جمع این نفرات با 7 نفری که معاف بودند، به اردو دعوت می شوند به دلیل اینکه نفرات باید رند باشند و دو به دو مقابل هم قرار بگیرند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص زمان برگزاری اردوها گفت: برای مسابقات آسیایی مغوستان که اواخر فروردین ماه برگزار می شود 3 مرحله اردو خواهیم داشت و اولین مرحله اردوی ما از روز 15 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی کشتی فدراسیون کشتی انتخابی تیم ملی ایران وزن رقابت تیم ملی کشتی تیم ملی کشتی فرنگی محمد بنا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسابقات بریکس طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ خردادماه سال جاری به میزبان روسیه و در شهر کازان برگزار خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که ۵ هزار ورزشکار در ۳۰ رشته ورزشی و همچنین ۲۷۰۰ کادر اجرایی از کشورهای ایران، روسیه، چین، اتیوپی، عربستان، امارات، برزیل، هند، آفریقای جنوبی و مصر در این مسابقات که به میزبانی شهر کازان در کشور روسیه برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

مجید ملکی دبیرکل فدراسیون ووشو در این باره گفت: تیم ملی ووشو بزرگسالان کشورمان نیز در این رویداد شرکت خواهد کرد. با توجه به محدودیت‌های زمانی و عدم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری و نیاز به ثبت نام نفرات منتخب اعزامی، ترکیبی با نظر سرمربیان تیم‌های ملی نفرات منتخب دوره گذشته مسابقات قهرمانی کشور به همراه نفرات حاضر در اردوی کنونی تیم ملی، با یکدیگر رقابت انتخابی درون اردویی را برگزار می‌کنند تا ترکیب نهایی تیم ملی جهت اعزام به این رویداد مشخص شود.

وی ادامه داد: البته لازم به توضیح است که مسابقات قهرمانی کشور برای پیکارهای قهرمانی بزرگسالان آسیا ماکائو، در اردیبهشت ماه در بخش آقایان در مشهد مقدس و در بخش بانوان در تهران به صورت مجزا برگزار می‌شود و خللی در آن ایجاد نخواهد شد.

کد خبر 6063463

دیگر خبرها

  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • اولین اردوی تیم ملی تراپ در سال نو آغاز شد
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!
  • آغاز نخستین اردوی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم