Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@03:43:32 GMT

۳۹۰ میلیون ریپل جابجا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۷۷۴۶

۳۹۰ میلیون ریپل جابجا شد

ردیاب رمزارزی محبوب Whale Alert نشان می‌دهد که در دو روز گذشته، ۳۹۰ میلیون XRP توسط ریپل و چندین کاربر ناشناس جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرویس ردیابی رمز ارزی Whale Alert چندین تراکنش عظیم XRP را در ۲۴ ساعت گذشته مشاهده کرده است. دو مورد از آنها توسط غول فین‌تک، ریپل انجام شد.

نگاهی دقیق به داده‌های ارائه شده توسط سرویس تجزیه و تحلیل Bithomp متمرکز بر ریپل می‌گوید که این غول رمز ارزی ۵۰ میلیون XRP را به یکی از کیف پول‌های خود یعنی RL۱۸-VN منتقل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کیف پول اغلب برای انتقال ریپل به صرافی‌های دیجیتال، ارائه دهندگان خدمات نگهبانی کریپتو و مشتریان ریپل استفاده می‌شود.

بعداً، ۲۰ میلیون XRP از آن کیف پول به محل معاملات ارز دیجیتال Coins.ph در فیلیپین ارسال شد. این صرافی به عنوان کریدور نقدینگی درخواستی عمل می‌کند. کریدورهای مشابه در چندین کشور دیگر فعال هستند، مانند مکزیک (Bitso)، اروپا (Bitstamp)، استرالیا (BTC Markets) و غیره. همچنین، طبق اعلام Whale Alert، صرافی Bittrex مستقر در ایالات متحده، ۲۰ میلیون ریپل را به پلتفرم کره‌ای Upbit منتقل کرده است.

کد خبر 558684

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ارز دیجیتال ریپل ریپل ارز دیجیتال رمز ارز کيف پول کریپتوکارنسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت دلار و یورو امروز در صرافی بانک ملی ایران اعلام شد

براین اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۴۳,۱۳۲ (چهل و سه هزار و صد و سی و دو تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت تومان) اعلام شد.

همچنین قیمت خرید یورو ۴۵,۹۰۸ (چهل و پنج هزار و نهصد و هشت تومان) و قیمت فروش یورو ۴۶,۳۷۱ (چهل و شش هزار و سیصد و هفتاد و یک تومان) است.

منبع: اقتصاد ۲۴

tags # قیمت دلار سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • آموزش خرید ریپل در صرافی ارز دیجیتال بیت پین
  • عرضه ارز نیمایی به تجار و بازرگانان با دستور بانک مرکزی همچنان ادامه دارد
  • شکایت از صرافی ارز دیجیتال چگونه است؟
  • دلار ۴۰ هزار و ۹۰۰ در اختیار چه کسانی قرار می‌گیرد؟
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • رییس جمهور فرانسه با تعریف کلمه «متجاوز» مرزها را جابجا کرد
  • دام ها در فهرج به مناطق امن جابجا می شوند
  • ماکرون با تعریف کلمه «متجاوز» مرزها را جابجا کرد