Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور برگشت مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور با حضور ۴ تیم و به میزبانی هیات بدمینتون استان گیلان در روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفند در سالن تخصصی هیات بدمینتون استان گیلان واقع در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دور برگشت مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور با حضور ۴ تیم و به میزبانی هیات بدمینتون استان گیلان در روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفند در سالن تخصصی هیات بدمینتون استان گیلان واقع در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات ۴ تیم نماینده گیلان، آذرخش رباط کریم، جوانان نویان تهران و امید پونا مشهد به مدت دو روز به رقابت با یکدیگر می پردازند.

‌در دور رفت مرحله نهایی این رقابت ها که به میزبانی استان تهران در شهرستان رباط کریم برگزار شد، تیم بدمینتون گیلان توانست با ۳ پیروزی و ۹ امتیاز در دور رفت این رقابت ها در صدر جدول قرار گیرد و تیم های جوانان نویان تهران، امید پونا مشهد و آذرخش رباط کریم نیز با ۷، ۵ و ۳ امتیاز به ترتیب در رده های دوم، سوم و چهارم این رقابت ها قرار گرفتند. همچنین تیم های قهرمان و نایب  قهرمان به لیگ برتر صعود می کنند.

نماینده گیلان در این مسابقات با مربی گری هما اسماعیلی و سرپرستی بلور امیدی و با بازی مریم قنبری، مهسا نوع بشری، ماهدیس غلامی، شفق کاظم پور، عارفه تیغ نورد، شقایق نوبهار و مطهره شمس به رقابت با سایر تیم ها می پردازد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بدمینتون استان گیلان مشهد رقابت استان تهران جدول لیگ برتر بازی هیات بدمینتون استان گیلان مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور هیات بدمینتون استان گیلان مرحله نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال دورتموند معتقد است که شاگردانش با شایستگی با غلبه بر اتلتیکومادرید به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادین ترزیج که شاگردانش در تیم فوتبال دورتموند شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زدند و با برتری خانگی 4 بر 2 مقابل اتلتیکومادرید، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 5 بر 4 جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها را کسب کردند، پس از این دیدار گفت: خیلی خوشحالم، بی‌نهایت راضی هستم و به این تیم و این باشگاه خیلی افتخار می‌کنم. جو ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک فوق‌العاده بود. دوباره ما روی دو موقعیت ضربه خوردیم که می‌توانست تعادل بازی را برهم بزند اما ما هرگز باورمان را از دست ندادیم و به چیزهایی که قوی‌مان می‌کند، پایبند ماندیم. اگر دو بازی رفت و برگشت را نگاه کنید، ما با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم. این یک موفقیت بزرگ برای باشگاه است.

وی افزود: این تقابلی بین دو تیمی بود که برای رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی مسیری سخت و طولانی را پشت سر گذاشته بودند. در این مرحله از مسابقات، جزئیات کوچکند که تعیین‌کننده هستند و در این نبرد، جزئیات کوچک سمت ما بود. ما موفق شدیم در مجموع دو بازی پنج گل به اتلتیکومادرید بزنیم، کاری که تیم‌های زیادی موفق به انجامش نشده‌اند.

سرمربی دورتموند همچنین ضمن تمجید از حمایت همه‌جانبه هواداران‌شان از این تیم به خصوص جایگاه جنوبی ورزشگاه سیگنال ایدوناپاک که به "دیوار زرد" معروف است، اظهار داشت: ما از همان لحظه اول احساس کردیم که همه می‌خواهند برای هدایت انرژی خود در مسیر درست استفاده کنند. هفته گذشته دیدیم که بازی مقابل تیمی (اشاره به اتلتیکو) که بیش از 70 هزار نفر از آن حمایت می‌کنند، چقدر دشوار است، به همین دلیل در این دیدار می خواستیم با آن مقابله کنیم. صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای چهارمین بار در تاریخ باشگاه بوروسیا دورتموند ممکن نبود اگر همه ما به آن اعتقاد نداشتیم.

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو

ترزیج 41 ساله در پایان درباره رویارویی با پاری‌سن‌ژرمن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: ما این فصل در مرحله گروهی دو بار با پاری‌سن‌ژرمن مصاف کرده‌ایم (شکست 2 بر صفر در پاریس و تساوی یک-یک در خانه) که بازی رفت در پاریس را اصلاً دوست نداشتم، اما بازی برگشت در دورتموند کاملاً متفاوت بود و ما حتی تا آستانه کسب پیروزی پیش رفتم. ما حالا تیمی مستحکم‌تر نسبت به ماه سپتامبر و حتی دسامبر هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • 4 گل برتر دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • آاس رم - میلان؛ ترکیب رسمی
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان