Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمود سعادتی  گفت: در پی نزاع و درگیری مسلحانه در شهرک گاوداران زاهدان ماموران انتظامی پاسگاه تردست با اقدام به موقع سریعا برای بازداشت عاملان نزاع وارد عمل شدند.

او گفت:با اقدام به موقع و سرعت عمل پلیس ۷ نفر از عاملان این نزاع و درگیری دستگیر و متاسفانه یک نفر بر اثر شلیک سلاح تبانچه شکاری مجروح که به مراکز درمانی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سعادتی  گفت:در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد تعدادی از ساکنان شهرک به جهت اختلافات قبلی طایفه ای با یکدیگر درگیر که پس از دستگیری عاملان این درگیری مسلحانه تعداد یک قبضه سلاح تبانچه شکاری و یک قبضه شمشیر و همچنین تعداد ۹عدد فشنگ جنگی نیز از ضاربان کشف گردید.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان  نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و کسانی که به هر دلیل موجب اخلال در امنیت مردم شوند به شدت با آنها برابر قانون برخورد می گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی نزاع و درگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال‌وبختیاری از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش در خیابان کاشانی شهرکرد خبر داد.

مهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تعداد ۳۰ دستگاه موتورسیکلت که اقدام به دور دور و حرکات نمایشی خطرناک و سلب آسایش و آرامش عمومی در شهر می‌کردند با همکاری پلیس راهور توقیف شدند.

وی تصریح کرد: تعداد سه نفر از اراذل و اوباش که با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سلب آسایش عمومی کرده بودند، دستگیر و پس از تفهیم اتهام محاربه، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

کد خبر 745545

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند