Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:18:54 GMT

واژگونی مینی بوس در محور سقز - دیواندره

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۴۷۴۰

واژگونی مینی بوس در محور سقز - دیواندره

سرهنگ عیسی گوهری در باره ی علت واژگونی یک دستگاه مینی بوس در ۱۰ کیلومتری محور سقز - دیواندره  گفت: راننده مینی‌بوس بر اثر حواس پرتی خودرو را از جاده اصلی منحرف و به دلیل عدم کنترل مینی بوس واژگون شد.

 رییس پلیس راه کردستان  گفت: این دستگاه مینی بوس در مجموع هشت مسافر داشت که شدت جراحات سه نفر از آنان بیشتر بود و به مراکز بیمارستانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او مینی بوس از ابراهیم آباد دیواندره به طرف سقز در حال حرکت بود که دچار سانحه شد.

عزیز اویسی رییس مرکز فوریت‌های پزشکی سقز نیز گفت: پس از این حادثه تیم‌هایی از فوریت‌های پزشکی و جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را بیمارستان شفای سقز منتقل کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه رانندگی سقز مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رییس جمهور در استان سمنان

دریافت 20 MB

به گزارش خبرنگار مهر، منصوری معاون رئیس جمهور در نشست شورای اداری مصوبات سفر هیأت دولت را تشریح می‌کند. تکمیل آزادراه حرم تا حرم محور گرمسار تا مشهد، احداث کارخانه‌های صنعتی، احداث راه‌های دسترسی و زیرساخت‌های انتقال خطوط برق به معادن، صدور مجوز احداث شهرک تخصصی فناوری، تخصیص تسهیلات برای اجرای ۹۰۰ طرح اشتغالزایی خرد اجتماع‌محور، تجهیز خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های استان از جمله دانشگاه فرهنگیان از جمله این مصوبات است.

کد خبر 6082830

دیگر خبرها

  • واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • مصوبات سفر رییس جمهور در استان سمنان
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • واژگونی پراید در محور سبزوار - نیشابور منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت