Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سلیمان عباسی با اشاره به آزمون کتبی دومین المپیاد ملی مهارتی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور افزود: این آزمون روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفندماه برگزار بصورت غیرحضوری می‌شود.

وی افزود: دانشجویان علاقمند برای ثبت نام در این المپیاد تا دهم اسفندماه فرصت داشتند به پرتال اطلاع رسانی المپیاد به آدرس olympiad.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

uast.ac.ir مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به ثبت نام بیش از ۱۲۰۰ نفر از دانشجویان در این المپیاد، گفت: در دوره نخست المپیاد، شاهد حضور ۱۷۵ دانشجو بودیم و این نشان از رشد بسیار خوب مشارکت دانشجویان در دومین المپیاد ملی مهارتی دارد.

وی تصریح کرد: آزمون کتبی دومین المپیاد ملی مهارتی دانشجویان سراسر کشور در ۴ گروه آموزشی فنی، مهندسی و صنعت، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم انسانی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در ۱۲ رشته فناوری اطلاعات، ماشین افزار، برق و الکترونیک، گرافیک، پویانمایی، عکاسی، تربیت بدنی، حقوق، حسابداری، ارتباطات، گیاهان دارویی و پرورش آبزیان به صورت غیرحضوری برگزار و در هر رشته ۱۰ نفر به مرحله عملی راه خواهند یافت.

کد خبر 5436866 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه جامع علمی کاربردی آموزش مهارتی دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش اوکراین دانشگاه تهران سازمان امور دانشجویان دانشجویان ایرانی خارج از کشور آزمون دستیاری مرکز سنجش آموزش پزشکی دوره های فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور آموزش مهارتی آموزش حضوری دانشگاه آزاد اسلامی المپیاد ملی مهارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور

دانشگاه صنعتی شریف با برگزاری کنکور در روزهای پایانی هفته ممنوعیت تردد در این دانشگاه اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای تسنیم، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (6 و 7 اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف اشتغال دانشجویان
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود