Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مردانی، دبیر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر گفت: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر که قرار بود در اسفند ماه جاری آغاز بکار کند با توجه به گسترش بیماری امیکرون و لزوم توجه به سلامت اهالی فرهنگ و هنر به ۲۸ اردیبهشت ماه تا سوم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ موکول شد.

او ابراز امیدواری کرد بیست و چهارمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر را به دور از هرگونه بیماری و در فضایی صمیمی برای علاقمندان به فرهنگ و هنر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا در ۲ سال اخیر مانع برگزاری جشنواره تئاتر فتح شده بود و امسال با تمدید مهلت ارسال آثار، ۳۰ آذر ماه به عنوان آخرین مهلت علاقمندان برای شرکت در این جشنواره اعلام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر تئاتر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد

بیست و یکمین حراج شمش طلا بناست؛ روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران در حالی بناست هفته آینده برگزار شود که طی ۲۰ حراج حضوری شمش طلا در این مرکز و طی ۳ ماه حجم معاملات طلا از مرز ۲،۷ تن گذشت.

حراج حضوری شمش طلا از (۲۷ دی ۱۴۰۲) در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد، روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

زمان جلسه حراج از ساعت (۱۲ تا ۱۶) است؛ وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه (۸ اردیبهشت) مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

دیگر خبرها

  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر