Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت ملارد به عنوان اولین بیمارستان این شهرستان ۴۰۰ هزار نفری با حضور وزیر بهداشت و استاندار تهران افتتاح شد.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا، ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۹۱ مصوب و از سال ۱۳۹۴ توسط وزارت راه و شهرسازی آغاز شد و از سال ۹۷ با کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل پروژه در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیمارستان شهدای سلامت ملارد در زمینی به مساحت ۳۴ هزار متر مربع با ظرفیت ۱۶۰ تخت بیمارستانی و در زیربنای ۱۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۱۱ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است. 

این بیمارستان در چهار طبقه راه اندازی شده و شامل بخش های اورژانس، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، رادیولوژی، آندوسکوپی، سی تی اسکن، دیالیز، درمانگاه، مراقبت های ویژه آی سی یو، سی سی یو و نوزادان، زایمان، بستری روان، بستری داخلی، بستری جراحی، بستری زنان و زایمان و بستری اطفال است.

افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ملارد

عین اللهی، وزیر بهداشت در سخنانی در این مراسم گفت:  ما ۶۳ دانشگاه علوم پزشکی، بیش ۲۵۰ هزار دانشجو، حدود هزار بیمارستان و ۱۵۰ هزار تخت در سطح کشور داریم.

به گفته وی، امروز ما جزء پنج کشور اول سلول بنیادی در جهان هستیم و جهش زیادی در رشته های مختلف پزشکی داشته ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان ملارد وزارت بهداشت استانداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان گفت: حاج حسین هروی؛ این مبلغ را در قالب خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی و مواد مصرفی مورد نیاز شامل تهیه یو پی اس، تجهیزات مورد نیاز اتاق عمل چشم پزشکی و قطعات دستگاه‌های دیالیز به بیمارستان حضرت زهرا (س) اختصاص داد.

 محمود ولایتی مقدم با قدردانی از اقدام خیرخواهانه این خیر افزود: امیدوارم با عنایت بیشتر خیرین سلامت به مقوله بهداشت و درمان، شاهد تحولات خوبی در راستای بهبود ارائه خدمات در حوزه سلامت شهرستان فریمان باشیم.

دیگر خبرها

  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد