Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فاس، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از سیزدهم تا هفدهم اسفندماه با حضور چهار تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پیکان تهران، فولاد سیرجان ایرانیان و مقاومت شهداب یزد پیگیری خواهد شد. دور رفت مرحله‌نیمه‌نهایی امروز جمعه (13 اسفندماه) با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که فولاد سیرجان ایرانیان و مقاومت شهداب یزد به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان سرمربی تیم مقاومت شهداب یزد در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 22 به پیروزی رسید تا نخستین گام را مسیر صعود به دیدار نهایی را محکم برداشته باشد. محمد ابراهیم‌زاده و حسین پورکاشیان ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 95 دقیقه طول کشید.

مرتضی اکرمی، اصغر میرزایی و مهدی نویدی نیز تیم قضاوت کننده این مسابقه بودند که به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک نقش‌آفرینی کردند.

نمایندگان یزد و سیرجان در مرحله گروهی در دو دیدار به مصاف هم رفتند که در هفته هشتم دور رفت تیم فولاد سیرجان با نتیجه سه بر صفر از سد مقاومت شهداب یزد گذشت و در بازی برگشت هفته بیست‌ویکم، یزدی‌ها در رالی پنج‌سته با نتیجه سه بر دو سیرجان را شکست دادند. به این ترتیب برد امروز شهدابی‌ها دومین برد این تیم برابر مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر مردان محسوب می‌شود.

در نخستین دیدار امروز هم تیم پیکان تهران سه بر صفر فولاد مبارکه سپاهان را شکست داد تا در مجموع روز خوشی برای فولادی‌های لیگ برتر مردان نباشد. دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان روز یکشنبه پانزدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

اسماعیل‌نژاد امتیازآورترین بازیکن شد

امین اسماعیل‌نژاد از تیم مقاومت شهداب یزد با کسب 23 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم فولاد سیرجان نیز الکساندر بلاگوجویچ با کسب 16 امتیاز، بهترین بازیکن بود.

تیم مقاومت شهداب یزد در مجموع ست‌های این مسابقه 75 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 51 امتیاز در حمله، 9 امتیاز در دفاع، دو امتیاز سرویس و 13 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم فولاد سیرجان بود.

نماینده سیرجان نیز در این مسابقه در مجموع 65 امتیاز کسب کرد که شامل 37 امتیاز حمله، 9 دفاع، یک امتیاز سرویس و 18 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم شهداب بود.

رضایی: به‌خاطر مصدومیت‌ها ساده‌ بازی کردیم

سعید رضایی در واکنش به ناکامی تیمش در بازی نخست نیمه‌نهایی گفت: چیزی حدود 40 تا 45 روز است که دچار مصدومیت‌های زیادی شده‌ایم. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم چون توانستند با وجود آسیب‌ها، بازی‌های بسیار زیبایی مقابل شهداب به نمایش بگذارند. امروز هم آسیب‌ها و خستگی‌ها باعث شد تا نتوانیم کارایی فنی لازم را داشته باشیم و عملا نتوانستیم خوب والیبال بازی کنیم.

سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان افزود: تیم حریف مقابل ما یک بازی نرمال انجام داد. این درحالیست که در مرحله پلی‌آف، تیم لبنیات هراز آمل همه تلاش خود را به‌خصوص در بازی دوم به کار گرفت اما مسابقه امروز، یک رقابت پایاپای و بسیار ساده بود. طبیعتاً به خاطر مصدومیت‌هایی که داشتیم، ساده‌تر بازی کردیم.

رضایی درخصوص بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی گفت: مصدومیت‌ها طی یک روز بهتر نخواهد شد، اما امیدوارم ریکاوری فیزیکی و ذهنی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم در بازی دوم، نمایش بهتری ارائه کنیم.

طلوع‌کیان: تمرکز کلید واژه موفقیت‌ شهداب بود

علیرضا طلوع‌کیان بعد از پیروزی تیمش مقابل سیرجانی‌ها، گفت: به مجموعه تیم شهداب، بازیکنان، کادرفنی و کادر مدیریتی خسته نباشید می‌گویم. یک هفته تمرکز و آنالیز داشتیم و امروز بسیار فنی بازی کردیم. خوشحالم که بچه‌ها در شرایط سخت می‌توانند خواسته‌های کادرفنی را اجرا کنند و این حاصل زحمات و طرز فکر آن‌هاست. شهدابی‌ها با کلید واژه تمرکز بازی کردند. همان‌طور که قبلا هم گفتم، هنوز اتفاقی نیفتاده چون برای رسیدن به فینال به دو پیروزی نیاز داریم و در حال حاضر تنها در یک بازی به پیروزی رسیده‌ایم. باید پله‌پله پیش برویم.

سرمربی مقاومت شهداب یزد افزود: سعی می‌کنیم در بازی بعدی به همین نحو تاکتیک‌های خود را اجرا کنند. بازیکنان‌مان بسیار زحمت می‌‌کشند و همین که به مدال برنز راضی نشدند، برایم بسیار خوشحال‌کننده است. حضور در فینال حق آن‌هاست و باید حق‌شان را در زمین بگیرند. این که بازیکنان عملکرد خوبی به‌خصوص در حمله و دفاع دارند و سیستم‌ها به خوبی اجرا می‌شود، باعث خوشحالی است.

طلوع‌کیان ضمن مقایسه والیبال ایران با برخی قدرت‌های جهان ادامه داد: والیبال ما نیاز به تاکتیک دارد چون برخی سیستم‌ها مثل سیستم قدرتی روسیه به دلیل نوع فیزیک کشورمان، در والیبال ایران جواب ندهد. به هر حال بازیکنانم به خوبی کارشان را انجام می‌دهند. خوشحالم که بازی را از آن خود کرده و مقتدرانه پیروز شدیم. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم ولی به یک برد دیگر نیاز داریم. امیدوارم بتوانیم در بازی بعدی هم پیروز شویم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال پلی آف لیگ برتر والیبال تیم والیبال مقاومت شهداب یزد تیم والیبال فولاد سیرجان تیم فولاد سیرجان مقاومت شهداب یزد مرحله نیمه نهایی مصدومیت ها برتر مردان طلوع کیان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه شهداب یزد اعلام کرد پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال شهداب مهدی مهدوی کاپیتان و اسطوره باشگاه که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت های لیگ را از دست داده بود با درخواست سرمربی تیم رحمان محمدی راد و موافقت باشگاه به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی درکنار رحمان محمدی راد در کادرفنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه شهداب یزد؛بدین ترتیب کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد پس از گذشت بالغ بر بیست و پنج سال به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی را در ادامه آغاز کند و توانمندی ها و قابلیت های خود را همانند دوران بازیگری در دنیای مربیگری نیز اثبات کند.

گفتنی است شهداب فصل گذشته تحت هدایت محمدرضا تندروان به فینال مسابقات لیگ برتر والیبال ایران راه یافت اما در بازی پایانی کار را به فولاد سیرجان واگذار کرد. حالا آن‌ها در فصل آینده با ترکیب رحمان محمدی راد و مهدی مهدوی روی نیمکت خود به دنبال بازگشت به قهرمانی هستند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899385

دیگر خبرها

  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم