Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل های سازمان مدیریت و تاکسیرانی شهر تهران از پیگیری های انجام شده به منظور افتتاح شعبه دوم صندوق کارآفرینی امید با هدف تسریع در پرداخت تسهیلات نوسازی به تاکسیرانان پایتخت خبر داد.

بــه گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی اسماعیل بگی با بیان این مطلب گفت: این اقدام به منظور تسهیل و تسریع روند اخذ تسهیلات از سوی متقاضیان نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی در دستور کار قرار گرفت و طی آن با هماهنگی صورت پذیرفته با صندوق کار آفرینی امید، شعبه دوم این صندوق در دفتر تاکسیرانی منطقه ۵ واقع در بلوار فردوس، خیابان شقایق جنوبی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا براعلام روابــط عمومی سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، متقاضیان مشمول می بایست برای دریافت تعیین نوبت تسهیلات ذکر شده، منتظر تماس پرسنل واحد نوسازی ناوگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی باشند و از  هرگونه مراجعه حضوری به این سازمان پیش از تماس یاد شده خودداری کنند

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهر تهران تین تاکسی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی صندوق کارآفرینی امید سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، جعفرتشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: مصوبات شورا برای افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی و موارد مشابه، نباید بیشتر از نرخ تورم اعلامی دولت باشد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت
  • نگهداری و نوسازی دیوار‌های صوتی در پایتخت
  • (تصویر) بانوی قاجاری که واردکننده تاکسی به تهران بود