Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- نتایج نهایی پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهادهای نظارتی در سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان نیز ارسال خواهد شد، اما مبنای دریافت نتایج، سایت فروش این شرکت است.
متقاضیان به مدت سه روز مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه خودرو اقدام کنند و در صورت عدم واریز، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، در دو طرح فروش فوق‌العاده و ویژه مادران دارای دو فرزند و بالاتر چهار محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، پژو پارس و پژو پارس با موتور TU5 عرضه شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور مناجات شعبانیه محصولات ایران خودرو ایران خودرو صنعت خودرو بازار خودرو مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور مناجات شعبانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی ایران خودرو به متقاضیان ثبت نام خودرو در سال ۱۴۰۳ + جزییات

به گزارش پارس نیوز به نقل از اقتصادآنلاین ،  گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد، براساس مجوز صادر شده در ۲۷ اسفندماه سال گذشته، مبنی بر تداوم تولید پارس، فراخوان متقاضیانی که در سامانه یکپارچه فروش ثبت نام کرده اند، آغاز شده و پس از تعطیلات نوروز بر اساس اولویت متقاضیان ادامه خواهد داشت.

این خودروساز، پیش‌تر اعلام کرده بود که بر اساس مجوز صادره از سوی مراجع ذی‌صلاح، امکان تولید خودرو پارس در بهار سال ۱۴۰۳ فراهم شده و بر همین اساس قطعات لازم سفارش گذاری شده و تولید این خودرو با حداکثر ظرفیت ممکن در خطوط تولید و در اولین زمان ممکن پس از تعطیلات نوروز آغاز می‌شود و  ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در دو ماه آینده
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید
  • هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در ۲ ماه آینده
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید
  • خبر مهم ایران خودرو برای خریداران پارس / بخوانید تا دلتان آرام شود!
  • عیدی ایران خودرو به متقاضیان ثبت نام خودرو در سال ۱۴۰۳ + جزییات
  • ادامه فراخوان متقاضیان محصول پارس پس از تعطیلات نوروزی
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت جانشین پژو پارس در بازار
  • نصب و راه‌اندازی پنج دستگاه کلرزن علاوه بر سایت‌های موجود
  • نصب و راه‌اندازی پنج دستگاه کلرزن علاوه بر سایت‌هایی موجود