Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:51:58 GMT

اجرای طرح خرید شفاف به نفع مصرف کننده است

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۸۱۴۰

اجرای طرح خرید شفاف به نفع مصرف کننده است

به گفته آقای سعید شریفی وزارت صمت به عنوان متولی امر اجرای طرح شفاف سازی، پس از درج قیمت تولید کننده روی محصولات، سود حداکثر ۳۰ درصدی را نسبت به قیمت تولید کننده برای کالا‌ها در نظر گرفته است.

اگر فروشنده تخفیفی داشته باشد باید از سود خود تخفیف دهد و بنابراین قیمت کالا‌ها شفاف خواهد بود.

طرح درج قیمت تولیدکننده روی کالاها، در جهت کوتاه کردن دست دلالان و مقابله با گران فروشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جشنواره خرید شفاف نیز که در ادامه و در جهت اجرایی کردن شفاف سازی قیمت‌ها می‌باشد به نفع مصرف کننده نهایی که مردم هستند خواهد بود و این گام خوبی در ایام پایانی سال می‌باشد که مصرف کنندگان بتوانند با قیمت کمتر و استفاده از تخفیف، مایحتاج خود را تامین نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن مصرف کننده شفاف سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    کارشناس مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت بوکان گفت: در جریان بازرسی از مراکز و اماکن سطح شهر پیرو تشدید اقدامات بهداشت محیطی توسط بازرسین بهداشت محیط، بیش از یک تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته شامل نوشیدنی های گازدار، نبات فاقد مشخصات بهداشتی، آبلیموهای دست ساز کپک زده و روغن های سوخته و غیر قابل مصرف در سطح عرضه شناسایی و غیر قابل مصرف تشخیص داده شد که نسبت به جمع آوری و معدوم کردن این اقلام  برابر مقررات اقدام شد.

 

مسگری  اظهار داشت: از عموم شهروندان   درخواست می شود از خرید مواد غذایی بدون مشخصات بهداشتی جدا خودداری نموده و هنگام خرید به مشخصاتی نظیر ( تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و شماره پروانه ساخت) توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه بهداشت ۱۹۰ و یا شماره تماس ۴۶۲۳۴۰۶۶-۰۴۴ مرکز فوریت سلامت محیط و کار مرکز بهداشت بوکان اعلام تا به موقع مداخلات لازم صورت پذیرد.

 

دیگر خبرها

  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • هزار و ۶۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان امحاء شد
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • کاهش وزن ناگهانی سبب این بیماری می‌شود
  • کاهش وزن سریع چه بلایی سرتان می‌آورد
  • کولر گازی برای کدام مناطق، قبوض نجومی برق را همراه دارد