Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور فنی تیم مقاومت شهداب یزد گفت: شهداب در بازی روز گذشته توانست با زدن سرویس‌های خوب در امتیاز‌های حساس نتیجه را به سود خود کند.

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم مقاومت شهداب یزد مقابل فولاد سیرجان و صعود به فینال لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: پس از نتایج ضعیفی که شهداب در دور رفت کسب کرده بود کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند که این تیم راهی فینال لیگ می‌شود، اما تلاش بازیکنان و کادر فنی و همچنین حمایت مدیریت باشگاه باعث شد تیم شرایط آرامی داشته و در نهایت این پیروزی‌ها و راهیابی به دیدار پایان را در پی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نیم فصل دوم و همین طور در مرحله نیمه نهایی، کادر فنی شهداب به خوبی توانست وضعیت تیم را دگرگون کند. شهداب در بازی مقابل فولاد سیرجان، امین اسماعیل‌نژاد را از دست داد، اما با یک کار تیمی خیلی خوب توانست به بازی بازگردد. حتی در لحظاتی که سیرجان عالی بازی می‌کرد، با این حال باز هم تمرکز بازیکنان شهداب به هم نخورد.  

مشاور فنی تیم شهداب در پایان خاطرنشان کرد: شهداب در بازی روز گذشته توانست با زدن سرویس‌های خوب در امتیازهای حساس نتیجه را به سود خود کند و در نهایت پیروز میدان شود.

بیشتر بخوانید: فیاضی: مقابل سپاهان غفلت کنیم، ضربه‌ می‌خوریم/ زانویم شرایط ۱۰ ماه آماده بودن را ندارد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال محمود افشاردوست مقاومت شهداب یزد لیگ برتر والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال محمود افشاردوست مقاومت شهداب یزد لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!

ستاره جوان انگلیسی رکورد جدیدی را در رئال مادرید به ثبت رساند.

طرفداری | جود بلینگام به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

جود بلینگام با گلزنی مقابل بارسلونا و تکمیل کامبک شیرین رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. پیش از بلینگام، دیوید بکام و لوری کانینگام با 20 گل این رکورد را به طور مشترک در اختیار داشتند. جود بلینگام در حالی رکورد بکام و کانینگام را شکسته که از این دو ستاره سابق رئال، به ترتیب 123 و 27 بازی کم‌تر انجام داده‌است.

گلزن‌‍ترین بازیکنان انگلیسی تاریخ رئال مادرید جود بلینگام؛ 21 گل در 36 بازی دیوید بکام؛ 20 گل در 159 بازی - لوری کانینگام؛ 20 گل در 63 بازی

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)