Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ادارات کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم و توسعه بانکداری الکترونیک ایران، پیرو بخشنامه شماره ۰۰/۲۱/ب مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۴معاونت سازمان و برنامه ریزی بانک، «دستور العمل نحوه صدور کارت پرداخت ریالی برای اشخاص حقیقی خارجی» سقف برداشت، انتقال وجه و خرید با کارت برای اشخاص حقیقی دارای پروانه اقامت معتبر و دفترچه اقامت ویژه را ابلاغ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بخشنامه، برداشت وجه روزانه از خودپرداز تا سقف دو میلیون ریال، انتقال با کارت از طریق خوپرداز تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال، انتقال وجه شتابی با کارت از طریق پایانه شعب تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال، خرید با کارت از پایانه‌های فروشگاهی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

همچنین خرید محدودیت بر روی اصناف تا پنج میلیارد ریال و انتقال از اینترنت بانک و همراه بانک مطابق با سایر اشخاص حقیقی برای افراد دارای پروانه اقامت معتبر بوده و مدت زمان انقضا کارت برای تمام اتباع مشمول یک ساله است.

بر اساس این گزارش، دستورالعمل نحوه صدور کارت پرداخت ریالی برای اشخاص حقیقی خارجی مصوب جلسه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ کمیسیون مقررات و نظارت موسسات اعتباری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که مطابق ضوابط شورای عالی مبارزه با پولشویی ابلاغ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانک ملی پست بانک مهاجرین ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • سقف تراکنش‌ها در شبکه بانکی تغییر یافت
  • بانک مرکزی: سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • سقف تراکنش های غیرحضوری در شبکه بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد ؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • دو برابر شدن سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت