Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروش پورآزاد روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات که از سیزدهم اسفند به میزبانی شهرکرد آغاز شد، دیشب به کار خود پایان داد. تیم خراسان رضوی با ۳۹ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور داشت.

وی ادامه داد: در پایان این رقابتها در رشته راست دست رده سنی نوجوانان، جوانان و امید، تیم‌های اصفهان، گلستان و خراسان رضوی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: در رشته چپ دست هم تیم اصفهان بر سکوی نخست ایستاد. خراسان رضوی دوم شد و تیم البرز در جایگاه سوم ایستاد.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان رشته راست دست آرتین یاری‌نژاد و محمد محمدی شادمهر مدال طلا و محمد عرفان سیدی مدال برنز را کسب کردند. محمدرسول روانبخش هم مدال طلای چپ دست را به دست آورد. یاری نژاد مدال نقره این بخش و مدال طلای چپ دست و راست دست رده سنی جوانان را از آن خود کرد. در رده سنی جوانان راست دست، حسین غلامی و محمد حسین فوقانیان مدال طلا کسب کرد و معراج خواجه نوری و حامد توکلی موفق به کسب مدال نقره شدند.

پورآزاد ادامه داد: در رده سنی امید در رشته راست دست نیز مهدی غلامی و فرزین عطایی مدال طلا و رضا سلیمانی مدال نقره کسب کردند. غلامی و عطایی هم مدال طلای چپ دست را به دست آوردند. رضا سلیمی نیز مدال برنز را از آن خود کرد. در رده سنی بزرگسالان رشته راست دست مهدی غلامی مدال طلا، فرزین عطایی و میلاد حصاری مدال نقره و حسین جعفری مدال برنز را به دست آوردند و علی اصغر ایروانی موفق به کسب مدال برنز چپ دست بزرگسالان شد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: در رده سنی پیشکسوتان هم محمد یاری نژاد مدال برنز رشته راست دست را کسب کرد و در دسته معلولان هاشم خلیلی مدال طلای راست دست و چپ دست را از آن خود کرد. در دسته معلولان چپ دست هم بهروز خادمی مدال نقره را به دست آورد.

وی افزود: در رده سنی جوانان چپ دست هم معراج خواجه نوری، حسین جعفری و حامد توکلی نیا موفق به کسب مدال طلا شدند.

برچسب‌ها مشهد شهرکرد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد شهرکرد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مشهد شهرکرد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی رده سنی مدال برنز مدال طلای مدال نقره مدال طلا چپ دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا امروز در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری شد که سعید اسمعیلی درفینال وزن ۶۷ کیلوگرم با رازاک بیشیکیف از قرقیزستان برای کسب مدال طلا مبارزه می‌کند.

رسول گرمسیری در فینال وزن ۸۲ کیلوگرم با نتیجه ۹ برصفر مغلوب تایزو یوشیدا از ژاپن شد و مدال نقره را به گردن آویخت.

پیش از این امین میرزازاده مدال طلا وزن ۱۳۰ کیلوگرم را از آن خود کرد. 

پویادادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، مدال نقره را کسب کرد.

ایمان محمدی نیز به مدال برنز وزن ۶۳ کیلو گرم رسید.

مهدی بشیرزاده داور بین المللی خوزستان نیز دراین مسابقات به قضاوت پرداخت.

تیم ملی کشور درپایان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز و بدست آوردن ۲۰۰ امتیاز جایگاه نخست بخش تیمی تصاحب کرد.

دیگر خبرها

  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا
  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • محمدرضا رستمی به مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه