Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@11:25:34 GMT

اسکوچیچ ارزان‌ترین مربی حال حاضر جام جهانی 2022

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۴۲۷۲

اسکوچیچ ارزان‌ترین مربی حال حاضر جام جهانی 2022

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت توتال‌اسپورتال گزارشی در خصوص حقوق سرمربیان تیم‌های ملی حاضر در جام جهانی 2022 قطر منتشر کرد که طبق آن «دراگان اسکوچیچ» به ارزان‌ترین مربی این رقابت در حال حاضر نام گرفت.

هانسی فلیک با دستمزد سالیانه 7.08 میلیون دلار در صدر این لیست قرار گرفت.

از 32 تیم حاضر در جام جهانی 2022 قطر، 15 تیم صعود خود را به این رقابت قطعی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقوق سرمربیان تیم‌های حاضر را در زیر مشاهده کنید:

  نام سرمربی تیم ملی حقوق قرارداد 1 هانسی فلیک آلمان 7.08 میلیون دلار 2024 2 تیته برزیل 4.18 میلیون دلار 2022 3 دیدیه دشان فرانسه 4 میلیون دلار 2023 4 گرت ساوت‌گیت انگلیس 3.72میلیون دلار 2023 5 لوئیس انریکه اسپانیا 3.37 میلیون دلار 2023 6 لیونل اسکالونی آرژانتین 2.7 میلیون دلار 2022 7 فرناندو سانتوس پرتغال 2.61 میلیون دلار 2022 8 فلیکس سانچس قطر 2.5 میلیون دلار 2024 9 روبرتو مانچینی ایتالیا 2.48 میلیون دلار 2022 10 جراردو مارتینو مکزیک 2.2 میلیون دلار 2022 11 دیگو آلونسو اروگوئه 2 میلیون دلار 2022 12 پائولو بنتو کره جنوبی 1.4 میلیون دلار 2022 13 کسپر هیوملند دانمارک 1.16 میلیون دلار 2022 14 روبرتو مارتینز بلژیک 1.16 میلیون دلار 2022 15 مورات یاکین سوئیس 980 هزار دلار 2022 16 زلاتکو دالیچ کرواسی 680 هزار دلار 2022 17 دراگان استویکوویچ صربستان 680 هزار دلار 2022 18 دراگان اسکوچیچ ایران 680 هزار دلار 2022

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حقوق اسکوچیچ میلیون دلار 2022 هزار دلار 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی

تین نیوز

بیشترین افزایش درآمد در این دوره مربوط به پروازهای دبی به ریاض بوده که درآمدها نسبت به سال گذشته ۴۱۶ درصد افزایش یافته است. این پرواز دو ساعته، مسیری بسیار پرسود بین مراکز مالی بزرگ و یکی از شلوغ ترین مسیرهای خاورمیانه است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روزیاتو، پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۴، ۴.۷ میلیارد نفر سفر هوایی داشته باشند که ۲۰۰ میلیون بیشتر از سال ۲۰۱۹ است. در حالی که درآمد سفرهای هوایی سال ۲۰۲۳ در سطح جهان به ۸۹۶ میلیارد دلار افزایش یافت، حاشیه سود آن بسیار ناچیز بود. به طور متوسط، فقط ۵.۴۴ دلار سود خالص به ازای هر مسافر در سال ۲۰۲۳ به دست آمده است.

 امروزه این صنعت با فشارهای ناشی از نرخ های بهره بالا، مشکلات زنجیره تامین و هزینه های سنگین زیرساختی مواجه است. اینفوگرافی زیر بر اساس داده های OAG، مسیرهای پروازی با بیشترین درآمد را در سراسر جهان نشان می دهد.

برترین مسیرهای درآمدزا در سال ۲۰۲۳

 

در زیر، مسیرهای خطوط هوایی با بیشترین درآمد در نیمه اول سال ۲۰۲۳ آورده شده است:

 

همانطور که می بینید، پروازهای داخلی شش پرواز از ۱۰ پرواز پردرآمد را تشکیل می دهند که سیدنی به ملبورن با ۱.۲۱ میلیارد دلار در رتبه اول قرار دارد.

در واقع، این مسیر حتی با کاهش تعداد مسافران، بیش از دو برابر سطوح قبل از همه گیری کرونا درآمد دارد. این مسیر پرواز عمدتاً تحت تسلط شرکت های هواپیمایی کانتاس و ویرجین استرالیا است و کانتاس در سال مالی منتهی به ژوئن ۲۰۲۳ به درآمد داخلی رکوردشکن ۱.۲۱ میلیارد دلار دست یافته است. کاهش هزینه های سوخت و افزایش قیمت بلیت عوامل کلیدی در افزایش این درآمد بودند.

علاوه بر این، کانتاس و ویرجین استرالیا شرکت های اصلی برای پروازهای بین ملبورن و پرث، یکی دیگر از مسیرهای پردرآمد، هستند.

نیویورک به لندن، یکی از شلوغ ترین و سودآورترین مسیرهای جهان، ۱.۱۵ میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد که نشان دهنده افزایش ۳۷ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۱۹ است.

بیشترین افزایش درآمد در این دوره مربوط به پروازهای دبی به ریاض بوده که درآمدها نسبت به سال گذشته ۴۱۶ درصد افزایش یافته است. این پرواز دو ساعته، مسیری بسیار پرسود بین مراکز مالی بزرگ و یکی از شلوغ ترین مسیرهای خاورمیانه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اسلحه واجب‌تر از نان شب؛ رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی
  • رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی در سطج جهانی
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • اینفوگرافیک| هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟