Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- ذوب‌آهن اصفهان با تولید «آرک معدنی TH۳۶» در ششمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی به عنوان نوآوری برتر ایرانی در سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.

 

 

 به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، در آئین اختتامیه ششمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی و بر اساس بررسی و ارزیابی‌های صورت گرفته و کسب امتیازات لازم توسط هیأت داوران، ذوب‌آهن اصفهان با تولید محصول " آرک معدنی TH۳۶ " به عنوان نوآوری برتر ایرانی در سال ۱۴۰۰ انتخاب شد و تندیس و لوح سپاس این جشنواره را دریافت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فرایند ارزیابی این جشنواره تعداد ۲۹۲ طرح در چهار زمینه ارائه گردید که تعداد ۳۸ طرح حائز شرایط ایده پردازی و نوآوری شدند. در آئین اختتامیه این جشنواره که در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار شد، تعدادی از مدیران و کارشناسان ذوب‌آهن اصفهان حضور داشتند.

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نوآوری برتر ایرانی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۵۱ هزار نفری مردم فارس در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

ایسنا/فارس مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس از مشارکت ۵۱ هزار نفر مردم این استان در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

آیین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در استان فارس با معرفی و تقدیر از ۱۷۱ برگزیده این جشنواره امروز، ۲۶ فروردین در کتابخانه موقوفه کاظمی شیراز برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس در این مراسم با اشاره به اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی یک رویداد فرهنگی است، اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی تلاش می‌کند این رویداد فرهنگی را که با عنوان امام رئوف گره خورده، پیش ببرد.

محمدحسین فیروزی اضافه کرد: این رویداد به نسبت سال‌های گذشته با تنوع بیشتری برگزار شد و از استان فارس بیش از ۵۱ هزار نفر در این رویداد شرکت کرده‌اند. 

مدیرکل کتابخانه‌های فارس تصریح کرد: اختتامیه جشنواره کتابخوانی همزمان شده با افتتاحیه سیزدهمین دوره این جشنواره، ۹ برگزیده ملی در سطح کشور را داشته‌ایم، همچنین ۱۷۱ نفر در بخش‌های مختلف فردی و خانوادگی برگزیده شده اند که امروز از جمعی از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.

فیروزی گفت: در دوره دوازدهم یکی از منابع مسابقه اثر آیت‌الله بهشتی از استان فارس بود، بیش از ۲۰۰ هزار نفر همین یک کتاب را مشارکت کرده بودند، یک کتاب کودک دیگر نیز استان فارس بوده است.

وی با اشاره به برگزیدگان استانی این رویداد تصریح کرد: ۱۲ برگزیده در بخش خانوادگی، ۴۴ نفر در بخش هنرهای تجسمی، ۹ نفر در بخش شعر سرایی، ۱۰ برگزیده در بخش داستانک، ۲۴ نفر در بخش مسابقات چهار گزینه‌ای، ۱۹ برگزیده در زمینه هنرهای دیجیتال، ۴۱ نفر در بخش پویش و ۱۲ نفر از مددجویان زندان به عنوان برزیگئگان استانی این مسابقه شناخته شده‌اند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس همچنین با اشاره به همکاری گسترده دستگاه‌های استانی در این رویداد گفت: با همکاری اداره‌کل زندان‌های استان فارس، ۴۷۸۵ نفر از مددجویان زندان از فارس در این رویداد شرکت کردند که از این میان ۱۲ نفر به عنوان برترین انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: باید ارتباط با کتابخانه‌ها حفظ شود، بستری که برای حضور مهیا شده است بخشی از نیازها را برطرف می‌کند. در سال جاری شاهد کتابخانه‌های متفاوتی در شیراز و در سطح استان خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از برگزیدگان این رویداد ملی در فارس قدردانی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرور آثار داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو
  • مرور آثار داریوش مهرجویی در مسکو
  • راهیابی پویانمایی «پیچ تاریخی» به جشنواره مسکو
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین المللی فیلم مسکو
  • درخشش محصولات بانک پارسیان در جشنواره نوآوری برتر ایرانی
  • اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۷۱ برگزیده
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری مردم فارس در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی
  • مستند‌های چهارمحال و بختیاری برگزیده نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • آغاز ثبت نام در پنجمین دوره جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سرا‌های دانش آموزی