Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در این اجتماع که به صورت صنفی و آرام برگزار شد، قطعنامه ای در ۵ ماده قرائت و حاضران با شعار «الله اکبر»، مفاد آن را تایید کرده و یادآور شدند که مدیران و مسئولان شرکت مخابرات آذربایجان شرقی اگر تا روزهای آینده  به این مطالبات پاسخ ندهند، اعتراض خود را در مقابل فرمانداری شهرستان تبریز و سپس استانداری آذربایجان شرقی برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای مصوبات و تعهدات برای پرداخت به موقع معوقات و مطالبات بازنشستگان و شاغلان از جمله بند ۶ تصویب نامه سال ۱۳۸۵ هیات وزیران که تصریح می کند کلیه تعهدات شرکت مخابرات ایران واگذار شده به بخش خصوصی به کارکنان اعم از حقوق و مزایا، بیمه بازنشستگی و سایر تعهدات کماکان محفوظ باقی است، از جمله خواسته های بازنشستگان معترض بود.

اجرای کامل و بدون تنازل مفاد آیین نامه مصوب سال ۱۳۸۹ مجمع عمومی صاحبان سهام مخابرات ایران از زمان خصوصی سازی و از اولین روز واگذاری و ثبت آن در صورت های مالی شرکت، منسوخ کردن ماده ۱۰ احزاب که مشکلاتی برای تشکل های صنفی از جمله کانون بازنشستگان که ماهیت سیاسی ندارد، ضرورت دقت نظر در تصمیمات و اقدامات یک جانبه مدیران شرکت مخابرات و پیشگیری و اختلال در روند انجام تعهدات قانونی مربوط به بازنشستگان و شاغلین که موجب سلب آرامش و بروز تنش های اجتماعی می شود، از دیگر مطالبات بازنشسته های شرکت مخابرات آذربایجان شرقی بود.

در پایان قطعنامه فوق آمده است: به سهامداران و مدیران شرکت مخابرات ایران یادآور می شود در صورت عدم انجام تعهدات مزبور ، مسئولیت های بعدی متوجه آنهاست و هر گونه دفاع از حقوق قانونی را حق شرعی خود می دانیم.

شرکت مخابرات آذربایجان شرقی بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ بازنشسته دارد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی شرکت مخابرات ایران اعتراض

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شرکت مخابرات ایران اعتراض آذربایجان شرقی شرکت مخابرات ایران اعتراض مخابرات آذربایجان شرقی مخابرات ایران شرکت مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، میرهاشم موسوی در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان که طبق قانون از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم الاجرا است، عنوان کرد: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که بنابر برنامه‌ریزی که انجام دادیم، این ماه اعمال خواهد شد و حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی را با احتساب افزایش حقوق پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: معوقه فروردین‌ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم سعی می‌کنیم در خردادماه پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموع در تکالیف برنامه هفتم، هرآنچه که نظام بیمه‌ای باید در قالب تعهداتی برای بازنشستگان و اقشار مختلف انجام دهد و به ما ابلاغ شود، به موجب قانون پیش خواهیم برد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • تحقق ۱۳۱ درصدی سهم اشتغالزایی در آذربایجان شرقی
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • جریمه، تاوان قاچاق مواد سوختی در مرند