Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – هانا پاکمند؛ به زعم اغلب کارشناسان با ایجاد شفافبت در بازار روند معاملات بهبود خواهد یافت و سهامداران می‌توانند با داشتن پرتفویی مناسب سود کسب کنند. با توجه به اینکه بورس کف‌های خود را شناسایی کرده، و اخبار خوبی هم از نتایج مذاکرات برجام به گوش می‌رسد. انتظار می‌رود روند افزایش حجم معاملات همچنان ادامه داشته باشد و معاملات در بازه‌ای متعادل و مثبت باقی بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی مهدیانی، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین، روند معاملات بورس را بررسی کرد و گفت: با توجه به شرایط فعلی در صورت پایداری ابهام در مذاکرات برجام به نظر می‌رسد خودرویی‌ها و بانکی‌ها با سرخپوشی همراه شوند.

وی افزود: در میان صنایع مختلف، بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فرآورده‌های نفتی»، «فلزات اساسی» و «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «قند و شکر» و «واسطه‌گری‌های مالی و پولی» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

این کارشناس بازار سرمایه در پایان بیان کرد: در صورت مشخص شدن نتایج مذاکرات برجام و همچنین تصویب شدن بودجه ۱۴۰۱ معاملات بازار سرمایه روند تعادلی رو به رشدی پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط ۱۶:۰۰:۰۰ بورس امروز سوم اسفند / بورس تا پایان سال رشد می کند؟ ۱۶:۵۹:۲۵ بورس امروز ۲۴ بهمن / خروج پول از بورس تمامی ندارد؟ ۱۴:۰۰:۰۰ پیش بینی بورس فردا ۱۸ اسفند / بازگشت شاخص کل به مدار نزولی ۱۲:۵۱:۲۷ ترمز بورس را کشیدند ۱۰:۲۶:۲۱ مزایای قراردادهای آتی بورس انرژی چیست؟ ۱۰:۲۳:۰۰ فرآیند فروش اموال تملیکی در بورس کالا به چه صورت است؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس اخبار بورس بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس بازار بورس امروز شاخص بورس امروز اوضاع بورس امروز خروج پول حقیقی از بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) با یک‌هزار و ۷۰ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • بورس تغییر جهت داد
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • محرک جدید بورس
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود