Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از صدور احکام ریالی قضات و کارکنان اداری قوه قضاییه خبر داد. خبرگزاری میزان - محمدباقر الفت از صدور احکام ریالی قضات و کارکنان اداری قوه قضاییه که مشمول تصویب نامه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۹ هیات وزیران است، خبر داد.   معاون رئیس قوه قضاییه گفت: هم اکنون، قریب به ۴ هزار حکم از سوی کارگزینی قضایی برای قضات صادر شده و برای سایر افراد نیز در حال صدور است همچنین اداره کل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری نیز احکام تمامی کارکنان اداری مشمول تصویب نامه فوق الذکر را صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در راستای اجرای جز یک بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، مطابق با تصویب نامه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۹ هیات محترم وزیران، با اصلاح احکام ریالی کارکنان قوه قضاییه که مشمول این تصویب نامه است، موافقت کرده بود.   انتهای پیام/ برچسب ها: معاونت منابع انسانی قوه قضاییه احکام ریالی قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاونت منابع انسانی قوه قضاییه کارکنان اداری احکام ریالی تصویب نامه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟

درحالی‌که نمایندگان مجلس سال گذشته در جریان تصویب احکام و تبصره‌های بودجه، با برداشت ۴ همت وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت‌های بدنی مخالفت کرده و این بند را حذف کرده بودند، شنیده‌ها از بازگشت این پیشنهاد در قالب جداول بودجه حکایت دارد.

به گزارش تسنیم، این در حالی است که در هفته‌های گذشته، رئیس مجلس بار‌ها تاکید کرده بود که در جریان بررسی جداول بودجه، پیشنهادات مغایر با احکام و تبصره‌های تصویب شده امکان بررسی و تصویب نخواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید صحن علنی مجلس چه واکنشی به این تصمیم مغایر آیین نامه مجلس خواهد داشت؟

دیگر خبرها

  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • منتظری: قضات به متخلفان در بحث حجاب احکام تنبیهی صادر کنند
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟
  • بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟