Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: در مجمع شاهد خودخواهی یک فرد خاص بودیم که فقط می‌خواهد محوریت داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص درگیری‌های مجمع عمومی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: اسم آن را درگیری نمی‌گذارم، خودخواهی یک فرد خاص را می‌گذارم که فقط می‌خواهد محوریت داشته باشد و صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پول کمیته محدود و برای همه رشته‌های المپیک است. همه باید حد خود را بدانند و ما حدیث داریم که هر چه برای خود می‌پسندی را برای دیگران بپسند. امیدوارم این دید، نظر و تفکر در همه روسای فدراسیون‌ها باشد، چرا که با این تفکر هیچ وقت مشکل پیش نخواهد آمد.

وی در خصوص وضعیت شنا در سال 1400 گفت: به دلیل بیماری کرونا عملاً ورزشی به اسم شنا تا مهرماه به صورت حرفه‌ای نداشتیم، اما در المپیک دو رکورد ورودی B آمد که جای تبریک به خانواده شنای کشور دارد. در اوایل مهرماه رکوردهای خوبی در مسابقات مسافت کوتاه زنجان شکسته شد و نتیجه آن را در قطر دیدیم. 11 شناگر اعزام شدند و رکوردهای خوبی توسط مهرشاد افقری، متین بالسینی و سینا غلامپور به دست آمد.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تاکید کرد: خیلی سال سختی در پیش داریم و از این ناراحت هستم. یک فدراسیون سه رشته‌ای یک سی‌ام فدراسیون خاص پول نگرفته و باید این حرف‌ها را هم تحمل کند. به دلیل تحریم‌ها در یکسری مسائل ماندیم و به عنوان عضو هیئت اجرایی همیشه سعی کردم رعایت کنم تا خدایی نکرده از جایگاهم سو استفاده نشود، اما اینها اذیتم می‌کند. خودم ورزشکار بودم و نگاهم این بوده به همه ورزش‌ها کمک شود و امیدوارم نگاه ویژه به ورزش‌های پایه و مادر بشود و سال خوبی برای فدراسیون ما و فدراسیون‌های مادر باشد.

رضوانی با تاکید بر کار سخت این فدراسیون در سال آینده گفت: سال آینده مسابقات کشورهای اسلامی، قهرمانی جهان، انتخابی قهرمانی جهان را باید اعزام کنیم. شاید آنجا مقامی به دست نیاوریم، اما همین که ورودی بیاوریم، مهم است. واترپلو حداقل باید در ۶ ماه آینده 35، 30 بازی برگزار کند. یک اردو را در کشور یونان و درکنار چیریچ پیش‌بینی کردیم تا روی بچه‌ها نظارت کند. وی به زودی نیز به ایران باز می‌گردد تا کارش را برای بازی‌های آسیایی ادامه بدهد.

وی افزود: واترپلو باید از عنوان خود در بازی‌های آسیایی دفاع کند و هر وقت نیز با مسئولان چینی صحبت می‌کنم به صورت ورزشی برای ما خط و نشان می‌کشند و باید یک تدارکات خوب برای رشته‌های تحت پوشش انجام بگیرد تا بتوانیم نتیجه بگیریم.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی، مازیار ناظمی در دیدار با حسین نبوی و شروین پوشین استوارت بین المللی رشته اتومبیلرانی گفت : سال گذشته با بررسی و مشورت هایی که صورت دادیم آقایان حسین نبوی و شروین پوشین از مجموعه فدراسیون به فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای طی دوره آنلاین استوارت معرفی شدند

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی ایران گفت : خوشبختانه با دانش و زحمت زیاد ، هر دو نفر توانستند با نمرات عالی دوره را بگذرانند و درجه بین المللی استوارت را برای اولین بار در تاریخ این رشته بدست بیاورند.

ناظمی ادامه داد : این بالاترین مدرک جهانی در رشته اتومبیلرانی ایران است که تاکنون بدست آمده است و امیدوارم بتوانیم با شناسایی و معرفی بیشتر افراد شایسته و توانمند فرصت های بزرگتری را برای ایران در مسابقات جهانی و بین المللی بدست بیاوریم.

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی همچنین از موفقیت فرشاد اباذری در آکادمی فدراسیون جهانی موتورسواری یاد کرد و گفت : ایشان هم با معرفی فدراسیون در دوره مالزی شرکت کرد و خوشبختانه با پشتکار و تلاش فراوان توانست با بهترین امتیاز دوره بین المللی فدراسیون جهانی را طی کند

مازیار ناظمی گفت : برای موفقیت های مربیان و ورزشکاران ایرانی در مجامع جهانی از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و بطور حتم از دانش و جایگاه علمی و بین المللی آنها در آموزش و ارتقا سطح مربیان و ورزشکاران داخل ایران بهره مند خواهیم شد.

کد خبر 6086675

دیگر خبرها

  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت