Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@10:53:48 GMT

اپل یک مک استودیو کامپیوتر جدید معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۲۴۰۸

اپل یک مک استودیو کامپیوتر جدید معرفی کرد

به گزارش اقتصاد آنلاین، مانیتور Studio Display از طراحی مشابه آی‌مک ۲۴ اینچی بهره می برد و نسبت به پرو دیسپلی که قیمت بالایی هم داشت، حاشیه‌های بزرگ‌تر، بدنه پشتی بدون الگو و ساده و ضخامت کمتری دارد. از دیگر تفاوت‌های ظاهری بین این دو نمایشگر می‌توان به استند جدید مشابه آی‌مک ۲۴ اینچی اشاره کرد که برخلاف مدل بالارده همراه با خود محصول عرضه می‌شود و تنها در دو جهت قابل تنظیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه‌براین، مانیتور استودیو دیسپلی از وب‌کم برای برقراری تماس ویدئویی بهره می‌برد که نسخه گران‌قیمت‌تر از آن بی‌بهره است.

جالب‌تر آنکه دیسپلی استودیو به تراشه A13 مجهز شده است تا قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از سیستم اسپیکر و «سنتر استیج» وب‌کم را ممکن کند. اپل اعلام کرد در این محصول خود از بهترین اسپیکری که تا کنون در محصولات مشابه آن استفاده شده است بهره برده تا لذت تماشای ویدئوها را با بالاترین کیفیت به مخاطبانش ارائه کند.

اخبار مرتبط ۰۰:۴۷:۳۸ توقف فروش محصولات اپل در روسیه ۱۰:۱۲:۳۸ ​اپل برای چهارمین بار در هلند جریمه شد ۲۱:۵۴:۴۸ برنامه‌های اپل برای دستگاه واقعیت ترکیبی فاش شد ۰۳:۰۲:۱۹ مک بوک‌ های اپل با قابلیت جدید راهی بازار می شوند ۲۱:۵۵:۵۰ ۲۶ ماه زندان به دلیل کلاهبرداری از شرکت اپل ۱۲:۵۱:۴۹ رونمایی مدل ارزان آیفون ۵G اپل

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اپل مانیتور شرکت اپل آی مک مک استودیو مانیتور اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران

تین نیوز

بیش از ۶۴ میلیون تردد فروردین ماه امسال در جاده های مازندران ثبت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود سه درصد افزایش یافته است.

حسن جهانیان افزود: تردد در محورهای مواصلاتی استان با استان های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷.۵ درصد افزایش داشته و به بیش از پنج میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

جهانیان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود چهار هزار و ۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ بوده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • ۴۷ سال سریع تر با کامپیوتر کوانتومی گوگل! (+عکس)
  • جادوی ویرایش تصاویر؛ قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید فتوشاپ معرفی شد
  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • روش جدید تراشه‌ها در مغز؛ با فکر شما اشیا هدایت می‌شوند!