Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمان ضربی روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: این شناور (DP۳) با بهره‌گیری تراسترهایی که دارد قادر است در هر موقعیتی تعادل خود را حفظ کرده و به انجام عملیات بپردازد.
این شناور با بهره‌گیری از هشت تراستر که به شکل مجزا کنترل می شوند، قادراست در شرایط مختلف جوی تعادل خود را حفظ نموده و عملیات لوله‌گذاری را در عمق دریا به انجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: در نخستین مراجعه «سی مستر به درای داک ایزوایکو» تعمیرات اساسی تراسترهای این شناور برای نخستین بار در کشور با موفقیت به انجام رسید که علاوه بر جلوگیری از خروج مقادیر زیادی ارز از کشور به عنوان محصول و خدمات برتر در رویداد نمایشگاه دستاوردهای سال ۱۳۹۹ شناخته شد.
ضرابی ادامه داد: در دومین داک این شناور علاوه بر تعمیرات روتین از جمله رنگ وسندبلات، کارهای فولادی و شیرالات ، تراسترهای این شناور نیز برای دومین بار در این مجتمع صنعتی اورهال شد.
لازم به ذکر است این شناور تنها شناور DP۳ کشور بوده و درگذشته جهت انجام تعمیرات به خارج از کشور مراجعه می‌کرد اما در حال حاضر با بومی سازی دانش انجام تعمیرات شناورهایی از این دست در کشور، از خروج میزان زیادی ارز جلوگیری می‌گردد.
شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) درسال ۱۳۵۲ به منظور جذب بخش بزرگی از بازار تعمیرات و ساخت شناور احداث شد.
مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) یک منطقه صنعتی اقتصادی معتبر و شناخته شده با وسعت ۱۱۰۰ هکتار در ۳۷کیلومتری غرب بندرعباس است  که مجموعه های صنعتی و مدرن به ویژه مرتبط با کشتی سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است و به عنوان بزرگترین مجتمع صنایع دریایی و فراساحلی کشور توان بالایی در ساخت و تعمیر انواع شناور ، سازه های دریایی و سکوهای نفت و گاز دارد و پروژه های بزرگ و ارزشمندی را طی سال‌های گذشته به انجام رسانده است.
 

برچسب‌ها هرمزگان منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان بندرعباس هرمزگان بندرعباس کشتی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان مستر المپیا از مردم چه درخواستی داشت؟ + فیلم

توصیه‌های ترافیکی هادی چوپان پرورش اندام کشورمان در اداره پلیس راهور استان فارس را ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • قهرمان مستر المپیا از مردم چه درخواستی داشت؟ + فیلم
  • ۷ پیشنهاد برای عبور از خشکسالی
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • تخلفات مجتمع‌های بین راهی را اعلام کنید
  • تمام شرکت‌های تولید کننده آرد، غنی‌سازی آرد را با آهن و اسید فولیک انجام می‌دهند
  • ایده‌ها و طرح‌های فناورانه صنعت غذا حمایت می‌شوند
  • حمایت از پایان‌نامه‌های فناورانه حوزه صنایع غذایی
  • امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر انجام شد