Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@09:50:38 GMT

نشست سه جانبه اوکراین،‌ روسیه و ترکیه در آنتالیا

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۴۸۰۳

نشست سه جانبه اوکراین،‌ روسیه و ترکیه در آنتالیا

وزیران خارجه اوکراین، روسیه و ترکیه امروز (پنج‌شنبه) نشست سه جانبه خود را در آنتالیای ترکیه آغاز کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، دمیترو کولبا و سرگئی لاوروف، وزیران خارجه اوکراین و روسیه امروز در اولین نشست در این سطح از زمان آغاز جنگ بین روسیه و اوکراین در ۲۴ فوریه گذشته دور یک میز نشستند.

وزارت امورخارجه ترکیه نیز امروز ابراز امیدواری کرد که نشست میان لاوروف و کولبا در آنتالیا صلح و ثبات را به روابط میان روسیه و اوکراین برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه در توییتی اعلام کرد: میز مذاکرات آماده است. امیدواریم این نشست که چاووش‌اوغلو نیز در آن شرکت دارد، منجر به صلح و ثبات شود.

مسؤولان کی‌یف و مسکو تاکنون چندین دیدار داشته‌اند؛ اما این اولین دیداری است که روسیه وزیر خارجه خود را برای بررسی بحران اوکراین می‌فرستد. البته نسبت به دستیابی به راه‌حل‌های رضایت‌بخش نوعی بدبینی وجود دارد زیرا دو طرف به مواضع خود اصرار دارند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای کمک به مردم در معرض سیل در امارات

به گزارش خبرگزاری مهر، «شیخ عبدالله بن زائد آل نهیان» وزیر خارجه امارات عربی متحده در تماس تلفنی، با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این گفت‌وگوی تلفنی با ابراز تأسف از وقوع سیل سنگین در امارات، آمادگی کشورمان برای کمک به مردم در معرض سیل را اعلام کرد.

شیخ عبدالله بن زائد وزیر خارجه امارات عربی متحده در این تماس تلفنی بر اراده کشورش جهت توسعه روابط دو جانبه در همه زمینه‌ها تاکید کرد.

طرفین بر توسعه روابط دو جانبه و برگزاری منظم کمیته‌های مشترک اقتصادی و کنسولی تأکید کردند.

وزرای امور خارجه دو کشور همچنین در مورد آخرین تحولات غزه و تداوم جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مردم فلسطین و ضرورت توقف هر چه سریع‌تر این جنایات و تسریع در ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه و نیز در خصوص برخی دیگر از تحولات منطقه‌ای رایزنی و تبادل نظر کردند.

کد خبر 6082273 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای کمک به مردم در معرض سیل در امارات
  • اعلام آمادگی ایران برای کمک به امارات
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • هشدار خاخام‌های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • هشدار خاخام های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷
  • چین: کار زیادی پیش از نشست صلح اوکراین باید انجام شود