Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابناک هر روز بسته‌ای خبری از مطالب اقتصادی با اهمیت و مهم ایران و جهان همچون تغییرات در بازار انرژی، بازار طلا، سکه، مسکن، نفت، خودرو و ... تا خبر‌ها و رویداد‌های جذاب اقتصادی را گردآوری می‌کند.

 

زمان واریز آخرین یارانه نقدی امسال

آخرین یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی سال جاری ساعت ۲۴ امشب (پنجشنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واریز این مرحله از یارانه نقدی، مانند سنوات گذشته به ازای هر نفر 455،000 ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کل کشور به حساب سرپرستان محترم خانوارها واریز خواهد بود. به گفته مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها، برحسب مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی های قبلی صورت گرفته، بیست و یکمین بخش از اقساط تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی مرحله اول وام کرونا، از یارانه نقدی بهمن ماه سال جاری سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده اند، کسر خواهد شد.

تعیین تکلیف مزد کارگران در ۱۴۰۱

حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، و رفاه اجتماعی گفت: شورای عالی کار در هشتمین جلسه سال جاری خود بعد از 14 ساعت مذاکره بین نمایندگان کارگران و کارفرمایان بالاخره به توافق رسید و حداقل مزد ماهانه کارگران سال آینده با رشد 57.4 درصد همراه می‌شود به گونه‌ای که حداقل دریافتی یک کارگر با دو فرزند 6 میلیون و 725 هزار تومان خواهد شد. این رقم در سال جاری 4 میلیون و 376 هزار تومان بوده است که از رشد 53.7 درصد برخوردار است. همچنین برای یک خانوار 3.3 نفری حداقل دریافتی ماهانه 6 میلیون و 433 هزار تومان خواهد بود این رقم در سال جاری 4 میلیون و 190 هزار تومان بودها ست که حدود 2 میلیون و 400 هزار تومان افزایش یافته است. همچنین برای کارگر با داشتن یک فرزند حداقل دریافتی 6 میلیون و 307 هزار تومان خواهد بود که این رقم درسال جاری 4 میلیون و 111 هزار تومان بوده که این هم 2.4 میلیون تومان افزایش یافته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای اولین بار بعد از ده‌ها سال حداقل مزد کارگران در 19 اسفندماه تعیین شدو  خبر خوبی برای جامعه کار، تولید و کارگران است و این باعث شده است که در مستمری بازنشستگان نیز افزایش قابل توجهی روی دهد. افزایش حداقل حقوق کارگران در سال آینده بیش از تورم خواهد بود که باعث می‌شود قدرت خرید جامعه کارگری ترمیم شود و تقاضای مؤثر دراقتصاد بیشتر شود. وی به تلاش نمایندگان کارگران و کارفرمایان طی دو ماه گذشته در شورای عالی کار اشاره کرد و گفت: همچنین رئیس‌جمهور در هفته گذشته دستور داد که مسائل رفاهی کارگران مورد توجه قرار گیرد که با تصویب افزایش 57.4 درصدی در حداقل مزد کارگران این خواسته رئیس‌جمهور نیز برآورده شد و در پایه حقوق و مستمری بازنشستگان هم تأثیر مثبتی دارد. وزیر کار همچنین گفت: حق مسکن کارگران در سال آینده به 650 هزار تومان می‌رسد. این رقم در سال جاری 450 هزار تومان بوده است که حدود 42 درصد رشد داشته، همچنین به طور میانگین حداقل حقوق کارگران 57.4 درصد و سایر مؤلفه‌های حداقل دستمزد به طور میانگین 53.5 درصد افزایش یافته است.

مهلت ثبت‌نام برای خانه دار شدن ۱۰ روز دیگر به پایان می‌رسد

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تاکنون حدود 5 میلیون نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند و متقاضیان تا 29 اسفندماه امسال برای ثبت‌نام فرصت دارند. وی با بیان " از مردم می‌خواهیم تا موعد مقرر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند" درباره اظهارات چند روز قبل خود مبنی بر کشف زمین در تهران افزود:‌ زمینی کشف نشده،‌این زمین‌ها وجود داشته و اسناد آن کامل نبوده که در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد. وی یادآور شد:‌ در 5 مرکز استان از جمله تهران به دلیل آلایندگی و تراکم مجاز به توسعه نیستیم به همین دلیل در نهضت ملی مسکن-واحد- متقاضیان -واجد شرایط- را در شهرهای جدید جانمایی می‌کنیم.

پرداخت سود سهام عدالت سر موعد مقرر

رییس سازمان بورس درباره زمان پرداخت سود سهام عدالت، گفت: اکنون بیش از ۹۵ درصد از سود سهام از شرکت‌ها دریافت شده و سود سهام عدالت سر موعد مقرر به سهامداران پرداخت می‌شود. وی گفت: چند شرکت داریم که به دلیل عدم وجوه نقدینگی یا افزایش سرمایه‌ای که داشتند، سود را پرداخت نکردند که این عدد در حد سه تا ۴ درصد از کل سود سهام عدالت است. عشقی با بیان اینکه به دلیل منافعی که برای سهامداران سهام عدالت قائل هستیم، افزایش سرمایه‌ها را برای مشمولان نیز اعمال می‌کنیم، اظهار داشت: شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند، از مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم، اما عدد قابل توجهی نیست و منعی برای پرداخت سود سهام عدالت وجود ندارد. وی همچنین در مورد برگزاری انتخابات هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، گفت: این موضوع در کارگروهی زیرمجموعه شورای عالی بورس در حال بررسی است، اما هنوز تصمیم گیری نهایی انجام نشده است.

معاون اول قوه قضاییه: آسیب­‌های سازمان بورس ناشی از عدم شفافیت است

معاون اول قوه قضاییه گفت: بسیاری از آسیب­‌های سازمان بورس، سهام­داران و به ویژه سهام‌داران خرد ناشی از عدم شفافیت است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق در نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌­های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با تاکید بر لزوم برنامه­ محوری و آینده ­نگری از رییس سازمان بورس خواست که برای مدیریت نوسانات بازار و حفظ استقلال بازار بورس و نهادینه شدن نظارت سازمان بورس برنامه ­ریزی کند. مصدق تصریح کرد: دسترسی به اطلاعات نهانی موجب تبعیض و بی عدالتی است و تا جایی که امکان دارد باید از این امر جلوگیری شود و شفاف ­سازی انجام پذیرد. وی خطاب به رییس سازمان بورس گفت: یک اتاق فکر مدیریتی برای پیشگیری از تبلیغات سوء علیه سازمان بورس در نظر بگیرید و چند نفری اهل فکر که فقط بررسی کنند که در مورد این تبلیغاتی که علیه سازمان بورس، سهام داران، بالا پایین کردن اتفاق می­‌افتد چه کاری می شود، انجام داد که جلوی اینها را گرفته نه اینکه بعد از اتفاق افتادن جلوی آنها گرفته شود و این اتاق فکر یک مساله ضروری است.

مرکز آمار: رشد اقتصادی ایران به ۵.۱ درصد رسید

مرکز آمار ایران رشد اقتصادی ۹ ماهه سال جاری را اعلام کرد که بر این اساس، محصول ناخالص داخلی (GDP) با توجه به قیمت ثابت سال ۹۰ در ۹ ماهه امسال به عدد ۵,۴۹۷ هزار میلیارد ریال با نفت و ۴,۷۲۰ هزار میلیارد ریال بدون احتساب نفت رسیده است. این در حالی است که اعداد مذکور در مدت مشابه سال گذشته (۹ ماهه ۱۳۹۹) با نفت ۵,۲۳۱ هزار میلیارد ریال و بدون نفت ۴,۵۴۶ هزار میلیارد ریال بوده است. این ارقام نشان‌دهنده رشد ۵.۱ درصدی تولید ناخالص داخلی (GDP) با نفت و ۳.۸ درصدی این شاخص بدون نفت است.

بایدن فرمان اجرایی دارایی‌های دیجیتال را امضا کرد

بر اساس بیانیه کاخ سفید، جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات‌متحده، فرمان اجرایی در مورد دارایی‌های دیجیتال که به آژانس‌های فدرال دستور می‌دهد تا در بررسی خطرات و مزایای دارایی‌های دیجیتالی همکاری کنند را صادر کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از بیزینس نیوز، در این بیانیه آمده است: «افزایش دارایی‌های دیجیتال فرصتی برای تقویت رهبری آمریکا در سیستم مالی جهانی و در مرزهای فناوری است همچنین پیامدهای مهمی برای حمایت از مصرف‌کننده، ثبات مالی، امنیت ملی و خطرات آب‌وهوایی دارد». در این بیانیه ذکر شده است که ایالات‌متحده باید رهبری فناوری در این فضای به سرعت در حال رشد را حفظ و از نوآوری حمایت کند و در عین حال خطرات برای مصرف‌کنندگان، مشاغل، سیستم مالی گسترده‌تر و آب‌وهوا را کاهش دهد. به طور خاص، این دستور رویکرد دولت بایدن را به سمت مقابله با خطرات و استفاده از مزایای بالقوه دارایی‌های دیجیتال و فناوری زیربنایی آنها تشریح می‌کند. این دستور شش حوزه کلیدی را شناسایی می‌کند که شامل حمایت از مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران، کاهش خطر دارایی غیرقانونی و امنیت ملی ناشی از سوءاستفاده و تقویت ایالات‌متحده در رهبری سیستم مالی جهانی و رقابت فنی و اقتصادی است. در حالی که این دستور هیچ مقررات جدیدی را برای صنعت ارزهای دیجیتال مشخص نمی‌کند، به آژانس‌ها و بخش‌های فدرال دستور می‌دهد تا خطرات و مزایای ناشی از این فناوری را بررسی کنند همچنین از آژانس‌ها و بخش‌های فدرال مربوطه درخواست می‌کند تا گزارشی در مورد پذیرش ارز دیجیتال بانک مرکزی ایالات‌متحده ارائه کنند.

ماجرای توییت مرموز ایلان ماسک و خشم در بازار رمزارزها

ایلان ماسک پس از توییتی مرموز که به خالق گریزان بیت‌کوین اشاره می‌کند، گمانه‌زنی‌های خشمناکی را در فضای آنلاین ایجاد کرده است. به نقل از نیوزتالک، مدیرعامل تسلا تصویری از لوگوی چهار شرکت سامسونگ، توشیبا، ناکامیچی و موتورولا را با حروف اول هر یک، در توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد ظاهرا چگونه نام ساتوشی ناکاموتو، خالق مرموز بیت‌کوین ایجاد شده است. تا به امروز، هویت واقعی مخترع این ارز دیجیتال هرگز فاش نشده است. برخی معتقدند بیت‌کوین را بیش از یک نفر ایجاد کرده اند که پشت نام مستعاری پنهان شدند.   کریگ رایت، دانشمند استرالیایی در حوزه رایانه ادعا کرده که ساتوشی ناکاموتو است اگرچه این موضوع به‌طور گسترده در جامعه ارزهای دیجیتال ناباور است. توییت ماسک نزدیک به ۶۳هزار بار بازنشر شده است وی می‌گوید: مدت‌هاست نام معروف ساتوشی ناکاموتوی با نام ده‌ها مظنون بالقوه این حوزه همراه شده است. ماسک در دسامبر سال گذشته گفت: معتقد است دانشمند رایانه، نیک سابو، نویسنده واقعی مقاله سفید سال ۲۰۰۸  که ارز دیجیتال را توصیف می‌کند خالق بیت‌کوین است. ماسک گفت: «به نظر می‌رسد که او بیش از هر کس دیگری مسئول ایده‌های پشت بیت‌کوین است.» وی بیان کرد: اگر به تکامل ایده‌های قبل از ظهور بیت‌کوین نگاه کنید چه کسی می‌تواند ایده‌های قبل از راه‌اندازی بیت‌کوین را تکمیل کند؛ نیک سابو احتمالا بیش از هر کس دیگری مسئول تکامل این ایده‌هاست. او ادعا می‌کند که ناکاموتو نیست اما من مطمئن نیستم که وی به این مورد مرتبط نباشد.

در سال ۱۹۹۸، سابو ایده بیت گلد را مطرح کرد، یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز که به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان پیش درآمد بیت‌کوین ظهور کرد. اما او بارها ساتوشی ناکاموتو بودن را رد کرده است. سابو در ایمیلی به دومینیک فریزبی، نویسنده مالی سال ۲۰۱۴ نوشت: اشتباهی مرا به عنوان ساتوشی دوست داشتی اما من به این مورد عادت کرده‌ام. اعتقاد بر این است که ناکاموتو نوشتن کد بیت‌کوین را در سال ۲۰۰۷ آغاز کرد. وی تقریبا هیچ جزئیات شخصی را فاش نکرد و ادعا کرد که مردی ۳۷ ساله از ژاپن است.

کاهش قیمت جهانی طلا

طلا پس از ثبت بزرگ‌ترین افزایش در ۱۴ ماه گذشته به دلیل بهبود احساسات ریسک به دنبال نشانه‌هایی مبنی بر آمادگی اوکراین برای راه‌حل دیپلماتیک با روسیه، کاهش یافت. بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری ۸ درصد کاهش یافت و در ۱۹۸۳ دلار و ۳۰ سنت ایستاد. بهای معاملات این بازار روز گذشته تا مرز ۲۰۵۳ دلار و ۹۹ سنت پیش رفته بود. در بازار معاملات آتی آمریکا، بهای هر اونس طلا با  ۴۰ درصد کاهش، به ۱۹۸۴ دلار و ۸۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز چهار شنبه در ۲۰۶۱ دلار و ۴۰  سنت بسته شده بود.

دلیل ریزش قیمت نفت چیست؟

قیمت نفت در پی حمایت امارات متحده عربی و عراق از افزایش تولید که بخشی از عرضه مختل شده روسیه را جبران می کند، حداکثر ۱۷ درصد کاهش پیدا کرد. بهای معاملات نفت برنت در جریان ریزش شدید، بیش از ۱۷ درصد معادل ۲۲ دلار کاهش یافت و تا رکورد اندک ۱۰۵ دلار و ۶۰ سنت عقب نشینی کرد. این شاخص بخشی از ضرر خود را در ادامه معاملات جبران کرد و آخرین بار با ۱۷ دلار و ۱۶ سنت معادل ۱۳.۴ درصد کاهش، ۱۱۰ دلار و ۸۲ سنت در هر بشکه بود. بهای معاملات نفت آمریکا با ۱۵ دلار و ۴۴ سنت معادل ۱۲.۵ درصد کاهش، به ۱۰۸ دلار و ۲۶ سنت در هر بشکه رسید. قیمتها پس از این که معامله گران به گزارشهای رسانه ای در خصوص ادعای وزیر نفت عراق برای آمادگی این کشور برای افزایش تولید در صورت موافقت اوپک پلاس واکنش نشان دادند، به رکورد پایینی در معاملات روز چهارشنبه سقوط کرد.

روزنامه فایننشیال تایمز پیشتر گزارش کرده بود یوسف العتیبه، سفیر امارات متحده عربی در واشنگتن اعلام کرده است کشورش موافق افزایش سریعتر تولید نفت است. باب یاوگر، مدیر معاملات انرژی در شرکت میزوهو گفت: این چیزی نیست. آنها می توانند ۸۰۰ هزار بشکه در روز را سریعا به بازار برگردانند و جایگزین یک هفتم از عرضه روسیه کنند.

بنزین 40 هزار تومانی در آمریکا؟!

متوسط قیمت بنزین در ایالت کالیفرنیای آمریکا به 5.44 دلار به ازای هر گالن رسیده است. این بدان معناست که مردم باید به ازای هر لیتر بنزین حدود 1.5 دلار  معادل حدود 40 هزار تومان پول بپردازند. قیمت بنزین در کالیفرنیا فقط در یک روز 10 سنت به ازای هر گالن رشد کرده و نسبت به یک ماه قبل نیز 76 سنت بالا رفته است. در منطقه خلیج در کالیفرنیا قیمت بنزین حتی رشد بیشتری داشته است. بعید نیست که مردم این منطقه به ازای هر گالن بنزین که معادل 3.7 لیتر است، مجبور باشند 6 دلار پول بدهند. /فارس

دستمزد ۲۱‌میلیون دلاری مدیرعامل استلانتیس حقوق و مزایای کارلوس تاوارس مدیرعامل استلانتیس که ۱۴ برند خودروساز جهانی را زیر یک چتر دارد، بیش از ۳۰۰ برابر متوسط حقوق کارکنان این اتحاد خودروسازی است. کل حقوق و مزایا و درآمد مدیرعامل استلانتیس که سال گذشته از ادغام فیات کرایسلر با پژو سیتروئن شکل گرفت، ۲/ ۱۹میلیون یورو معادل ۲۱‌میلیون دلار بود. البته این مبلغ در مقایسه با حقوق و مزایای سرجیو مارچیونه معمار اتحاد فیات کرایسلر در سال ۲۰۱۸ که ۴/ ۲۸ ‌میلیون دلار (۱/ ۲۶میلیون یورو) دریافت کرده بود کمتر است اما در مقایسه با آخرین مدیرعامل فیات کرایسلر قبل از ادغام، بالاتر است. استلانتیس ژانویه سال ۲۰۲۱ از اتحاد FCA (فیات کرایسلر) با PSA (پژو سیتروئن) به وجود آمد. مقر استلانتیس در کشور هلند قرار دارد و برندهای جیپ، رام، کرایسلر، داج، فیات، آلفارومئو و مازراتی را در آمریکا و پژو، سیتروئن، اُپل، واکسال، ‌‌‌ لانسیا و دی‌اس را در سایر کشورهای جهان شامل می‌شود.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین مناجات شعبانیه پیمانه اقتصادی کارگران ایلان ماسک مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین مناجات شعبانیه دارایی های دیجیتال هزار میلیارد ریال ساتوشی ناکاموتو هزار تومان بوده سود سهام عدالت ایالات متحده بهای معاملات فیات کرایسلر ارز دیجیتال مزد کارگران یارانه نقدی سازمان بورس سال جاری 4 درصد کاهش بیت کوین ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها

به گزارش خبرآنلاین،هاوینگ یک اتفاق از پیش برنامه‌ریزی‌شده در پروتکل بیت کوین است که بعد از استخراج هر ۲۱۰ هزار بلاک یا تقریباً هر چهار سال یک بار اتفاق می‌افتد. بر اساس داده‌های کوین گلس، این مجموع شامل ۲۰۲.۳۵ میلیون دلار از موقعیت‌های خرید و ۷۳.۸۲ میلیون دلار از موقعیت‌های فروش است.

علاوه بر این، شاخص ترس و طمع بیت‌کوین کاهش یافته و از سطح طمع ۷۴ به ۶۵ تغییر کرده است.

این نوسانات اخیر با اصلاح گسترده‌تر بازار به دنبال ریزش‌های ژئوپلیتیکی آخر هفته گذشته مطابقت دارد، با این حال، خبر تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین و اتریوم در هنگ کنگ، بازار را تقویت کرد و برای مدت کوتاهی بیت‌کوین را به بالای ۶۶هزار دلار رساند.

جالب اینجاست که نوسانات فعلی بیت‌کوین با رویداد هاوینگ پیش‌بینی شده در ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ همزمان شده است.

به نقل از کریپتو، پیچیدگی و نوسانات بازار کریپتو، آن را با نوسانات مکرر قیمت، به‌طور ذاتی غیرقابل پیش‌بینی می‌کند اما شکست بیت‌کوین در حفظ سطح حمایت ۶۳هزار و ۷۰۰ دلاری می‌تواند چشم‌انداز صعودی را باطل کند و به‌طور بالقوه منجر به کاهش قیمت بعدی شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۷۸ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۴.۰۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۰ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

به نقل از ایسنا،حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۳.۶۳میلیارد دلار است که ۲.۹۳ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۹ میلیارد دلار است که ۷.۹۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۰۶.۲۱میلیارد دلار است که ۹۳.۴۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۱۰:۴۸ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۳ هزار و ۳۶۶.۴۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۴۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۴۴ درصد کاهش

۲- اتریوم
قیمت: ۳۰۹۷.۱۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۵۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۵.۱۰ درصد کاهش

۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۷ درصد کاهش

۴- بایننس کوین
قیمت: ۵۵۰.۶۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۵۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۸۲ درصد کاهش

۵- سولانا
قیمت: ۱۳۷.۰۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۱.۷۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۲.۱۹ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۷- ریپل
قیمت: ۰.۴۹۷۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۵۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۸.۸۸ درصد کاهش

۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۵۷۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۵.۶۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۰.۱۱ درصد کاهش

۹ – تون کوین
قیمت: ۶.۳۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۰.۵۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۸۸ درصد کاهش

۱۰- کاردانو
قیمت: ۰.۴۶۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۱۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۲.۴۲ درصد کاهش

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895912

دیگر خبرها

  • قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها
  • تعدیل بیش‌ از ۱۰ درصد از کارمندان تسلا توسط ایلان ماسک
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ تکلیف جذب کادر درمان مشخص شد
  • پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟
  • مزد روزانه کارگران به ۳ دلار رسید
  • مزد روزانه کارگران به ۳ دلار رسید/ ۱۹ ماه پس‌اندازِ کامل دستمزد برای خرید یک «پراید هاچبک»!
  • بیش‌ از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • کارگر ایرانی ارزان‌ترین نیروی کار منطقه است
  • بازار رمزارزها / ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
  • درصد افزایش حقوق کارگران با افزایش ۴۰ درصدی کالا و خدمات همخوانی ندارد