Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل کمیته امداد قم گفت: درزمینهٔ ایتام ۵هزار و۸۰۰ فرزند داریم که ۱۷۰۰ فرزند یتیم و ۴ هزار و۱۰۰ فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان قم هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محسن مسعودیان راد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید با هندسه فکری محرومیت‌زدایی امام راحل بیشتر آشنا شده و در این زمینه برنامه‌ریزی داشته باشیم و بر اساس اندیشه امام د همه دستگاه‌ها به سمت فقرزدایی بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد قم با اشاره به لزوم توجه به نیاز مستمندان افزود: امام راحل دغدغه محرومین را داشت، مقام معظم رهبری نیز همواره بر رفع نیاز محرومین تأکید دارد.

وی بیان کرد: به یک جوان پرداخت مستمری و وجوهات بلاعوض سم است چون قوه تحرک وی را می‌شکند، متولیان فقرزدایی باید مجتهدین فقر باشند و بدانند فقر ما از چه جنسی است تا نسخه شفابخش آن متناسب با درد جامعه اثربخش باشد.

مسعودیان راد تصریح کرد: اگر شخص فقیر جوان باشد یعنی نیروی بالقوه کار برای جامعه و دارای استعداد است،امروز با توجه به ناهنجاری‌های جامعه فعالیت‌های مشاوره‌ای و آموزشی نیاز است.

وی بابیان اینکه استان قم سرآمد خیران است، افزود: رشد درآمدهای ما از 100 میلیارد به 140 میلیارد و 49 درصد درآمدهای نقدی صدقات به 51 درصد تبدیل‌شده که منابع بسیار فعالی است.

مدیرکل کمیته امداد قم بیان کرد: شاخص‌های متعددی در مبحث درآمدها داریم و شاهد رشد بسیار خوبی هستیم، با توجه به تورم شکننده این رشد معجزه بوده که این پیام خیران است که همواره پشت محرومین هستند.

 1700 فرزند یتیم و 4 هزار و100 فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان قم هستند 

مسعودیان راد تصریح کرد: درزمینهٔ ایتام 5هزار و800 فرزند داریم که 1700 فرزند یتیم و 4 هزار و100 فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان قم هستند.

144 میلیارد ریال جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد اردستان اعطا شدمیزان عیدی مددجویان کمیته امداد مشخص شدرایزنی با سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت عیدی مددجویان کمیته امداد

  استان قم رتبه نخست جامعه خیرین کشوری را دارد  

وی بابیان اینکه استان قم در بحث درآمدها در جامعه خیرین رتبه نخست کشوری را دارد، افزود: کمک‌های خیران بسیار خوب است ولی نیازمند نگاه تخصصی هستیم، مؤسسات خیریه استان باید نیازهای جامعه را بشناسند و بر اساس آن فعالیت کنند، فعالیت تخصصی کانون‌های اشتغال و توانمندسازی ازجمله برنامه‌های کمیته امداد استان است.

 حمایت از کارآفرینان برتر تحت پوشش کمیته امداد مورد تأکید است 

مدیرکل کمیته امداد قم بیان کرد: تاکنون مشاغل خرد و خانگی مدنظر بود ولی حمایت از کارآفرینان برتر و مورد تأکید است، مراجعات غیر مددجویی درزمینهٔ درمان و اجاره مسکن افزایش پیداکرده و خرید و تعمیرات 500 واحد مسکونی مدنظر است.

 700 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد 

مسعودیان راد تصریح کرد: برخی از بانک‌ها همکاری بسیار خوبی با کمیته امداد دارند، حدود 700 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهداشده است، یکی از مشکلاتی که سبب طلاق زوج‌ها می‌شود موضوع بیکاری است که برای مددجویان دوره مشاوره اشتغال برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه مددجویان کمیته امداد پیشگامان صرفه‌جویی هستند، عنوان کرد: سامانه امداد هوشمند تحت عنوان سامانه سها فعالیت می‌کند که قابلیت‌های بسیار خوبی دارد.

مدیرکل کمیته امداد قم بیان کرد: شرایط اقتصادی سخت است ولی مددکاران کمیته امداد استان با حرکت و اقدامات مجاهدانه در حال فعالیت و کمک به مددجویان و رفع نیاز آن‌ها هستند.

مسعودیان راد تصریح کرد: درزمینهٔ تعرفه برق همکاری‌های خوبی با دستگاه‌های استان وجود دارد، خانواده‌های تحت پوشش به‌صورت مشروط از این تعرفه‌ها برخوردار می‌شوند و خانواده‌هایی که مصرف بهینه و کم‌مصرف باشند به تعرفه آن‌ها تخفیف می‌دهیم.

وی بیان کرد: پروژه‌هایی که در اختیارداریم با شتاب در حال انجام و میزان نیاز ما از اعتباراتی که پیش‌بینی کردیم بیشتر است ولی هیچ طرحی متوقف نشده است.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه 51 واحد در روستاهای استان در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: هرکسی در مناطق روستایی خانواده نیازمند دارای شرایط مسکن می‌شناسد به کمیته امداد استان معرفی کند.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پوشش کمیته امداد استان قم مدیرکل کمیته امداد قم تحت پوشش کمیته امداد پوشش کمیته امداد جهیزیه به نوعروسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد