Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حسن بابایی روز پنجشنبه در حاشیه نشست قرارگاه جهاد کاداستر در محل گیت بوستان اهواز که با حضور جمعی از مدیران ادارات ثبت اسناد و املاک خوزستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: اعتقاد داریم که سلامت اداری باید حاکم باشد؛ اگر نیرویی مرتکب جرم و بزهکاری شود دادستان اقدام به تعقیب و پیگیری آن می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سفر خود به خورستان بررسی آخرین وضعیت حد نگاری را در دستور کار قرار داده ایم، اظهارداشت: ۸۷ درصد از عرصه های ملی خوزستان تثبیت و نقشه کاداس آنها تهیه شده است.

معاون قوه قضائیه اظهارداشت: صدور اسناد برای اراضی کشاورزی خوزستان با اعتبارات درنظر گرفته شده و  همکاری جهاد کشاورزی و امور اراضی به زودی شروع خواهد شد و امیدواریم بتوانیم این استان را به عنوان استان پیشرو در بحث حدنگاری ملی در سطح کشور معرفی کنیم.

وی افزود: سفر خود به خوزستان مصوب کردیم که اعتبارات تکمیل و راه اندازی سه واحد ثبتی در استان پرداخت شود تا خدمات رسانی خود را در استان شروع کنند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه چند شهرستان خوزستان واحد ثبت اسناد و املاک ندارند و خدمات رسانی در این مناطق به کندی انجام می شود، گفت: دستور دادیم که برای شهرستان های فاقد واحد ثبتی، مکان یابی انجام شود تا در آینده نزدیک واحدهای ثبتی آنها راه اندازی شود.

وی افزود: هیاتی از تهران هفته آینده وارد خوزستان می‌شود تا برای املاکی که فاقد سند هستند تصمیم گیریهای لازم اتخاذ شود به عنوان مثال شهرستان رامشیر از جمله مناطق چالشی است که اغلب املاک این منطقه بدون سند هستند.

معاون قوه قضائیه با بیان اینکه برای جلوگیری از زمین خواری و ساحل خواری باید حدنگاری تکمیل شود، بیان کرد: یکی از اهداف حد نگاری این است که اسناد صادر، اراضی تثبیت و مالکیت ها مشخص شوند تا جلوی زمین خواری با این روش گرفته شود.

۲ روز گذشته یکی از کارکنان ثبت اسناد و املاک شهرستان بهبهان به اتهام مشارکت در تخلف نهرفروشی در این شهرستان بازداشت شد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دیروز در سفری ۲ روزه برای بررسی وضعیت صدور سند برای اراضی ملی و طبیعی وارد خوزستان شد.

برچسب‌ها ثبت اسناد و املاک كاداستر خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک كاداستر خوزستان ثبت اسناد و املاک كاداستر خوزستان ثبت اسناد و املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانش‌آموزان خوزستانی ‌در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه

ایسنا/خوزستان دانش آموزان خوزستان در حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران تجمع کردند.

‌در زنگ آغازین مدارس صبح امروز (۲۶ فروردین‌ماه) دانش‌آموزان خوزستانی در حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران در حمله به رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

دانش‌آموزان اهواز و شهرستان‌های سراسر استان با تجمع و سر دادن شعار، شادی و شور و نشاط خود از اقدام شجاعانه سپاه پاسدران نشان دادند.

دانش‌آموزان همچنین در این تجمع با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و حمایت از مردم غزه با دیگر انزجار خود از رژیم صهیونیست و حامیانش اعلام کردند.

روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان نیز اعلام کرده است در روزهای آتی برنامه‌های متمرکزی در این راستا برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسانه ها نقش مهمی در ترغیب مالکین اراضی و املاک برای اخذ سند دارند
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلفدر ارومیه
  • رسانه ها مالکین اراضی و املاک را برای اخذ سند ترغیب کنند
  • تسریع جذب قضات و کارکنان اداری در سال ۱۴۰۳
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • ۵۹۰۰ هکتار اراضی غیرملی در استان بوشهر تثبیت شد
  • تجمع دانش‌آموزان خوزستانی ‌در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه
  • حدنگاری در ۵۲ واحد ثبتی به اتمام رسیده است
  • ۱۲۴ واحد ثبتی در وضعیت نامطلوبی قرار دارند