Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

سلام لطفا درباره گرانی مسکن، گوشت قیمت اینترنت ثابت مخابرات گزارش تهیه کنید.

سلام عدم تمکین مخابرات نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران را پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلام چرا بعد از ۱۴ ماه هنوز مصوبه اجرای قانون فوق العاده ویژه را برای پرستاران اجرا نمی‌کنند؟

سلام خواهش می‌کنم از تاخیر در تحویل خودروی کوییک اس گزارش تهیه کنید.

چرا آموزش و پرورش درپرداخت حق الزحمه معلمان حق التدریس کوتاهی می‌کند؟ بعد از ۶ ماه هنوز خبری نیست. پیگیری کنید.

با سلام و احترام لطفا پیگیری فرمایید چرا بعد از ۱۰ سال انتظار هنوز پروژه رهساز گستر مهر واحد‌های فرهنگیان در منطقه ۸ تهران واقع در هشتگرد جدید هنوز تکمیل نشده است؟ رسیدگی کنید.

سلام شب عید است و سایپا خودروی ما را تحویل نمی‌دهد ۳روز پیش چراغ تحویل در سامانه روشن شد. الان دوباره خاموش کردند وتحویل نمی‌دهند. لطفاً گزارشی از وضعیت مردم در شب عید تهیه کنید.

در روستای کاریزصباح شهر نیشابور استان خراسان رضوی صد‌ها کوره زغال وجود دارد که درختان این منطقه و شهر‌های اطراف را بریدند لطفا رسیدگی کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی صدای مردم مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نماینده اداره کل راه و شهرسازی در شرق اصفهان در این آیین گفت: ۳۵ قطعه زمین در قالب پویش مهدوی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۱۰ قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان واجد شرایط در شهر حسن آباد و ۱۰۱ قطعه زمین نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر محمد آباد به متقاضیان واگذار شد.
اکبر محمدی گفت: با توجه به پیگیری این اداره اراضی مربوطه در شهر حسن آباد به مساحت ۱۷ هکتار واقع در محدوده شهری، پس از گذراندن مراحل کمیسیون‌های مربوطه و عقد تفاهم‌نامه با شهرداری در خصوص آماده‌سازی در سه مرحله به تعداد ۱۱۰ پلاک قرعه‌کشی و به متقاضیان واگذار شده است.
وی افزود: همچنین در شهر محمد آباد نیز برای الحاق ۲۱ هکتار به محدوده شهری و عقد تفاهم‌نامه با شهرداری در خصوص آماده سازی و ارائه نقشه تفکیکی فاز یک و سیر مراحل کمسیون ماده ۵ نسبت به قرعه‌کشی پلاک‌های زمین اقدام شده است.
از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تا کنون در شهر نصرآباد ۶۰ پلاک، شهر محمد آباد ۱۸۰ پلاک، شهر نیک آباد ۸۵ پلاک و شهر حسن آباد ۱۳۰ پلاک به واجدین شرایط واگذار شده است.
شهرستان جرقویه با دارا بودن بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۴ شهر و ۲۱ روستا است.

دیگر خبرها

  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • گلایه متقاضیان نهاوندی از تاخیر در تحویل زمین و خودرو طرح جوانی جمعیت
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه