Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، مقدمات تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ نهایی شده و دستورالعمل اجرایی استخدام ایثارگران از سوی وزیر نفت ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ با ابلاغ این دستورالعمل فرایند استخدام همه ایثارگران مشمول بند (د) آغاز می‌شود و در این مرحله استخدام و تبدیل وضعیت ۱۶ هزار و ۶۲۶  نفر از ایثارگران مشمول قانون مجلس در زیرمجموعه‌های وزارت نفت انجام می‌شود که این عدد از مجموع کل ایثارگرانی که در بقیه دستگاه‌ها تبدیل وضعیت می‌شوند بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی وزارت نفت به تنهایی ایثارگران بیشتری را از بقیه دولت تبدیل وضعیت می‌کند.

وزارت نفت همچنین در نامه‌نگاری با دستگاه‌های مسئول تلاش می‌کند مشکل محدودیت سنی ذکر شده در قانون را نیز برطرف کند تا امکان تبدیل وضعیت چند هزار نفری که با این محدودیت مواجه هستند نیز فراهم شود.

وزیر نفت مجوز استخدام این ۱۶ هزار و ۶۲۶ نفر را صادر کرده که پیش از پایان سال ۱۴۰۰ تشریفات استخدامی آغاز می‌شود و تا پایان نیمه اول سال آینده فرایند استخدامی همه این افراد به پایان می‌رسد.

دشوارترین کار در اجرای این قانون، جمع‌آوری اطلاعات دقیق ایثارگران بود که در کمترین زمان ممکن از طریق سامانه ایثار که در وزارت نفت طراحی شده، به اتمام رسید. این سامانه که به سامانه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران متصل است، امکان استعلام سریع مدارک ایثارگری‌ را به سرعت فراهم کرد.

۶۰۰ کاربر در کل صنعت نفت بسیج شدند و ظرف یک ماه و نیم کل اطلاعات این ۱۶ هزار نفر را بارگذاری کردند و نکته جالب این جاست که سامانه ایثار توسط یکی از فرزندان ایثارگر صنعت نفت طراحی شد و به سرعت در معاونت منابع انسانی برای تسریع در اجرای قانون به کار گرفته شد.

قاضی‌زاده‌هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از حرکت جهادی وزیر نفت در تبدیل وضعیت استخدامی جامعه بزرگ ایثارگران وزارت نفت که مدت‌ها بود معطل مانده بود تقدیر و تشکر کرد. همچنین قاضی‌زاده‌هاشمی از سایر دستگاه‌ها تقاضا کرد با عمل به قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، بخشی از مشکلات جامعه ایثارگران را حل و فصل کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قانون نفت وزارت نفت دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران صنعت بسیج صنعت نفت معاون رئیس جمهور رئیس بنیاد شهید جامعه مشکلات وزیر نفت قاضی زاده هاشمی استخدام ایثارگران تبدیل وضعیت وزارت نفت وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!

مسعود ده‌نمکی با حضور در برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده به برخی سوالات و حواشی پیرامون فعالیت‌هایش پاسخ داد. ده نمکی با اشاره به دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد توضیح داد که از من برای وزارت ارشاد برنامه خواستند، من گفتم موقعیت پادشاهی‌ام را با وزارت عوض نمی‌کنم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # کامران نجف‌زاده ، سینما سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • ممنوعیت تیک‌‌تاک در آمریکا تبدیل به قانون شد
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد