Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز از برندهای لوازم خانگی تا مواد غذایی، از کالاهای ورزشی تا حوزه سلامت و همچنین صنایع مختلف تولیدی و حتی شرکت های خدماتی مختلف مثل گردشگری،  همگی در شبکه های اجتماعی متمرکز شده اند.

به گفته ماکان آریا پارسا شبکه های اجتماعی یکی از امکاناتی هستند که بعد از فراگیر شدن استفاده از اینترنت گسترش بسیار زیادی پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمارها نشان داده است که بیش از ۵۰ میلیون نفر در ایران از شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام استفاده می کنند که یک آمار فوق العاده است.

با توجه به حضور بالای کاربران در این محیط، همه کسب و کارها نیز باید در این حوزه به صورت تخصصی کار کنند. هر کسب و کاری که بتواند در این محیط فعالیت بهتری داشته باشد، بدون شک گوی سبقت را از دیگران ربوده است پس حتما به این مورد دقت کنید.

تعداد دنبال کنندگان شما در شبکه های اجتماعی یک فاکتور مهم و تعیین کننده در موفقیت شما خواهد بود. در حال حاضر اکثر کسب و کارها در این فضا مشغول به فعالیت هستند که به همین علت میزان رقابت در آن بسیار شدید است. از همین زمان شما در این فضا از رقبای خود پیشی می گیرید که بتوانید محتوای جذاب و کاربر پسند تولید کنید. بطور مثال یک باشگاه ورزشی تازه تاسیس یا گمنام ، بدون استفاده از امکانات شبکه های اجتماعی برای معرفی خود، به زحمت بتواند مخاطبان خود را پیدا کند. بزرگترین کارخانجات تولیدی کالاهای مصرفی و تکنولوژی های روز نیز فارغ از این اصل نیستند.

در واقع باید قبل از هر چیز نیاز مشتریان خود را بسنجید و بعد از آن برای تولید محتوا دست به کار شوید. خوشبختانه رزومه ماکان آریا پارسا در این زمینه بسیار درخشان است و می تواند نحوه حضور کسب و کارتان در شبکه های اجتماعی را  به شما بیاموزد.

اگر شما بتوانید به خوبی مشتریان خود را در شبکه های اجتماعی پیدا کنید، بدون شک موفقیت های بزرگی را از این طریق کسب خواهید کرد. طبق بررسی هایی که تا به حال انجام شده است، احتمال خرید محصولات و خدمات در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام در حال افزایش است.

 البته فراموش نکنید که شبکه های اجتماعی فقط بخشی از فضای اینترنت را تشکیل می دهند و شما باید فعالیت های خود را در سایر بخش ها هم تقویت کنید. زندگینامه ماکان آریا پارسا به خوبی نشان می دهد که این فرد از ظرفیت های فوق العاده بستر اینترنت استفاده کرده و کسب و کارهای خود را از این طریق رشد داده است. مسلما چنین شخصی می تواند راه رسیدن به موفقیت در این مسیر به شما هم نشان دهد.

در زیر دو مورد از اصلی ترین مزایای استفاده از شبکه های اجتماعی در بهبود کسب و کار از زبان ماکان آریا پارسا اشاره خواهیم کرد. البته در آپارات ماکان آریا پارسا در این خصوص آموزش هایی وجود دارد که شما می توانید آنها را ببینید.

  1. افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness )

به گفته ماکان آریا پارسا بیش از نیمی از جمعیت جهان از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام یا توییتر مکانی فوق العاده برای دسترسی به مشتریان بالقوه جدید و هدفمند هستند.

شما می توانید از بستر شبکه های اجتماعی برای آگاهی بخشیدن به برند خود استفاده کنید.

ایجاد سرنخ

با ارسال ویدیو، عکس اخبار، پست های ترند، برگزاری لایوهای مشترک در شبکه های اجتماعی می توانید تعداد قابل توجهی سرنخ فروش و بالقوه را جذب کسب و کار کنید و آنها را به مشتری تبدیل کنید.

سخن پایانی

ماکان آریا پارسا می گوید شبکه های اجتماعی به بازاریابان این امکان را می دهد تا با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کرده و  با آنها تعامل برقرار کند. شبکه های اجتماعی مثل لینکدین، توییتر، آپارات، یوتیوب، روبیکا، اینستاگرام و حتی برخی از پلتفرم‌های نوظهور با یک استراتژی منسجم و هدفمند می توانند مخاطبان خود را وارد تعامل با کسب و کار  شما کنند و از این طریق کسب و کار شما رشد چشمیگری داشته باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین مناجات شعبانیه قانون کار جهاد تبیین شبکه های اجتماعی ماکان آریا پارسا کسب و کار اینترنتی مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین مناجات شعبانیه قانون کار جهاد تبیین شبکه های اجتماعی ماکان آریا پارسا کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه‌های بازگشت گشت ارشاد؛ صدای همه درآمد!

محمدتقی فاضل میبدی اظهار داشت: روشی که مامورین در برخورد با بی حجابی پیش گرفته و در رسانه‌ها منتشر می‌شود، خلاف شرع و عقل است.

 

به گزارش خبرآنلاین، جلیل محبی، دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر و محمد تقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم واکنش نشان دادند.

چنانچه محبی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: راهی جز خون دل خوردن نمانده

فاضل میبدی: لزومی برای پوشش نیست

علاوه بر این، محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

روشی که مامورین در برخورد با بی حجابی پیش گرفته و در رسانه‌ها منتشر می‌شود، خلاف شرع و عقل است. از مسایل حجاب است، اگر زنان بی حجاب منتهی به نهی زبانی نشوند، لزومی برای پوشش نیست. تاکنون این برخورد‌ها نتیجه معکوس داشته. مگر حجاب از ضروریات دین است؟ هویت جامعه اسلامی عدالت اجتماعی و کرامت انسانی است.

دیگر خبرها

  • یک پیامرسان مهم و یک شبکه اجتماعی از اپ استور چین حذف شدند
  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • خوشحالی از حذف سیتی: تکرار سه‌گانه در خواب!
  • پس لرزه‌های بازگشت گشت ارشاد؛ صدای همه درآمد!
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • پس لرزه‌های بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • چگونه در شبکه های اجتماعی بحث کنیم؟
  • هشتگ داغ میان کاربران عرب زبان ؛ شکراً ایران