Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@13:19:18 GMT

مثلث آتش تیم ملی در آستانه صد تایی شدن

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۴۴۴۸

سه گلزن برتر فعلی فوتبال ملی ما روی هم 97 گل زده اند و تهدیدی جدی برای کره جنوبی و لبنان محسوب می شوند

سه مهاجم تیم ملی ایران روی هم 97 بار گلزنی کرده اند. 

به گزارش طرفداری، آنها راحت گل می زنند به خصوص این که امسال در لیگ های اروپایی خود هر سه موفق بودند، البته سردار و طارمی در گلزنی از کریم انصاری فرد موفق تر بوده اند اما کریم هم مثلث طلایی گل ما را تکمیل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون 40 گل در 60 بازی ملی زده و آمارش فوق العاده است. اگر او فوتبالیست با دوامی باشد می تواند تا پایان عمر فوتبالش بالای 80 گل ملی بزند.

مهدی طارمی در 57 بازی ملی 28 گل وارد دروازه حریفان خود کرده و آمار او هم بد نیست، هرچند مهدی طارمی این روزها در نقش یک مهاجم کامل، گلزن تر از قبل شده و در بسیاری از اوقات فوتبال ملی اش یک بال کناری بوده است.

کریم انصاری فرد هم که مدت های مدید در خط هافبک و کناره ها برای تیم ملی بازی کرده و در جام جهانی هم گل زده است، با زدن 29 گل در 91 بازی ملی سومین گلزن برتر تیم ملی از لحاظ میانگین گل ثبتی است. انصاری فرد یکی از 2 کاپیتان ارشد فوتبال ملی امروز ماست.

بعد از این نفرات ما جهانبخش را داریم که 10 گل برای تیم ملی زده اما وظیفه اصلی او برای تیم ملی گلزنی نیست و بیشتر یک گلساز است و در این نقش انجام وظیفه خواهد کرد.

اخبار داغ 

شهاب زاهدی به پوشکاش مجارستان پیوست / رسمی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در لباس سربازی / عکس توصیه آریگو ساکی به سیمونه اینزاگی: دفاع 3 نفره یعنی 1 نفر را در هافبک از دست می دهید؛ ذهنیت ایتالیایی را کنار بگذارید حمایت از مالک روس؛ هواداران چلسی، رومن آبراموویچ را تشویق کردند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند

به گزارش "ورزش سه"،  مهدی کریمی که فصل گذشته با گیتی‌پسند قهرمان بلامنازع لیگ فوتسال ایران شد، یک چپ‌پای خوش‌تکنیک و ساکت است که حرف‌هایش را با توپ در زمین می‌زند.

او‌ که در کارنامه ملی‌اش بیش از ۳۰ گل دارد، دومین جام ملت‌هایش را تجربه می‌کند. کریمی در جام ملت‌های کویت سه گل به ثمر رساند و حالا در اولین دیدار مرحله گروهی هم گل اول ایران را با ضربه‌ای غیرقابل مهار از بین دفاع فشرده افغانستان به تور چسباند تا ایران به سوی اولین پیروزی قدم بردارد.

مهدی کریمی که شماره ۱۱ ایران را به تن می‌کند متولد ۱۳۷۵ است و علاوه بر قهرمانی در جام ملت‌ها با اشتیاق کامل چشم به درخشش در جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴ دارد.

دیگر خبرها

  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است