Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سومین دوره از مسابقات لیگ کاراته وان ایران در بخش پسران که در سالن فتح دانشگاه علوم تحقیقات تهران برگزار شد ، کاراته کاهای گیلانی موفق به کسب مدالهای رنگارنگ شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان ، در نخستین مرحله از سومین دوره رقابت های لیگ کاراته وان ایران که در رده های سنی مختلف در بخش پسران از ۱۶ لغایت ۱۹ اسفند ماه جاری برگزار شد ، در رده سنی جوانان ، در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم امید رضا درویش طلب  موفق به کسب مدال برنز، در وزن  منفی ۵۵ کیلوگرم فرزام صادقی نیز  مدال برنز این مسابقات را از آن خود ساخت

  در رده سنی امید ،در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم آرین پور محمد موفق به کسب مدال برنز و همچنین در  وزن منفی ۷۵ کیلوگرم علی نوروزی مدال نقره ،  در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم ابوالفضل صفری نژاد مدال برنز این دوره از مسابقات را کسب نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی نوجوانان در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم آرش آقاجانی مدال نقره و سورنا بهزاد  به مدال برنز این مسابقات رسیدند.

در رده سنی نونهالان در وزن منفی ۴۵ کیلوگرم ،امیر محمد پرهیزکار مدال طلا، در وزن منفی ۳۵ کیلوگرم  امیر علی پرهیزکار مدال برنز را کسب کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی استان گیلان رقابت های لیگ ایران وزن هیات کاراته استان گیلان کاراته پسران وزن منفی رده سنی مدال برنز کسب مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان

روزبه صفری بوکسور بهشهری در پیکار‌های بین المللی بوکس قرقیزستان در وزن ۹۲+ کیلوگرم روزبه صفری، عنوان سوم را به دست آورد.

وی پس از کسب پیروزی الیم بیکو از قرقیزستان مقابل رمضان کارانکوف از روسیه ایستاد.

صفری در حالی که راند نخست را برنده شده بود، به دلیل پارگی اَبرو و با تصمیم عجیب داوران بازنده اعلام شد تا با مدال برنز به کار خود پایان داد.

تیم ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد که یک نشان برنز از مازندران هم در میان آن بود.

بوکسور‌های ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را مهیا می‌کنند و روزبه می‌خواهد مثل مربی بابلسری تیم ملی مهدی طلوتی، جاسم دلاوری و انوشیروان نوریان، از جمع بوکسور‌های مازنی در تاریخ المپیک‌ها باشد که روی رینگ پاریس مشت می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد