Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:35:11 GMT

تدارک جشن‌های «نه به چهارشنبه سوری پرحادثه» در کرج

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۷۷۲۸

تدارک جشن‌های «نه به چهارشنبه سوری پرحادثه» در کرج

ایسنا/البرز رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرج گفت: امسال آموزش‌های شهروندی در خصوص چهارشنبه آخر سال و حوادث ناشی از آن در قالب جشن برگزار می‌شود.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو ایسنا اظهار کرد: با توجه به در پیش رو بودن چهارشنبه پایانی سال و حوادث تلخی که وقوع بسیاری از آنها به واسطه  هیجانات سنین نوجوانی و جوانی و عدم اطلاع کافی از عواقب جبران ناپذیر این اقدامات پرخطر است، بنا داریم تا امسال رویکرد متفاوتی نسبت به آموزش‌های شهروندی در این حوزه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، بنا شده برای آگاه سازی شهروندان به ویژه نسل جوان برای جلوگیری اقدامات پرخطر در این روز جشن برگزار کنیم.

 این مسئول تاکید کرد:  جشن‌های مذکور امروز( ۲۱ اسفند) در مقابل ایستگاه آتش نشانی در خیابان کاج شهرک جهان نما، روز یکشنبه( ۲۲ اسفند) در مقابل ایستگاه آتش نشانی جنب ساختمان شورای اسلامی شهر در چهارصد دستگاه و روز دوشنبه( ۲۳ اسفند) در جنب ایستگاه آتش نشانی در چهارراه نیک نژادی عظیمیه برگزار می‌شود که ساعت کلیه آنها ۱۸ و ۳۰ الی ۲۰ است.

این مسئول اظهار کرد: نمایش عروسکی، مسابقه نقاشی، استندآپ کمدی، کلاس‌های آموزشی و برنامه های شاد و مفرح از بخش‌های مختلف جشن های تدارک دیده شده هستند که روح کلی آنها آگاه سازی جامعه در برابر حوادث تلخی است که می‌تواند در صورت بی توجهی و انجام کارهای پرخطر در کمین افراد در مراسم سنتی چهارشنبه پایانی سال موسوم به چهارشنبه سوری باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری کرج شورای شهر کرج آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نخستین فرستنده رادیو در ایران، ساعت نوزده ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ با نام «رادیو تهران» گشایش یافت.

رادیو فرهنگ به مناسبت هشتاد و چهارمین سالروز تولد رادیو در ایران ویژه برنامه «صدای ماندگار» را از گروه ادب و هنر به تهیه کنندگی معصومه سادات علوی نکو روانه آنتن می‌کند.

این‌ برنامه که ساعت ۱۵ پخش می‌شود به طور ویژه به روز رادیو اختصاص داده و ضمن گرامیداشت یاد پیشکسوتان حوزه صدا در بخشی به شاعرانی که با رادیو همکاری داشتند می‌پردازد.
برنامه سرزمین من از گروه تاریخ و اندیشه نیز ساعت ۱۳ روز چهارم اردیبهشت به تهیه کنندگی فاطمه محمدیان فر، به مناسبت هشتادو‌چهارمین سالروز تولد رادیو در ایران، با بازگویی خاطرات پیشکسوتان رادیو، میزبان حسن خجسته از معاونان اسبق رادیو و همچنین برنامه سازان قدیمی همچون رضا خضرایی ، مریم نشیبا و... است.

در این برنامه از هر یک از پیشکسوتان عوامل برنامه سازی رادیویی دعوت می‌شود تا از خاطرات رادیویی خود بگویند.
در برنامه «صبح به وقت فرهنگ» که ساعت۶:۳۰ به تهیه کنندگی مریم مقدسی از گروه کتاب و جامعه رادیو فرهنگ پخش می‌شود بخشی به معرفی پیشکسوتان صدا اختصاص دارد و در «هفت کوچه» نیز به تهیه کنندگی سید هادی موسوی نژاد که ساعت ۹ صبح پخش می‌شود از برنامه‌های قدیمی رادیو صحبت می‌شود.

همچنین گروه ادب و‌هنر برنامه هفت اقلیم را که از ساعت ۱۶ با موضوع هنر و رادیو روانه آنتن می‌کند، به گرامیداشت تاسیس رادیو در ایران اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • دیدار کارگران با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار کارگران با رهبر انقلاب، فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی
  • تدارک شبکه خاوران برای گرامیداشت سالروز ۵ اردیبهشت
  • آتش‌نشانی رشت مانور عملیاتی برگزار می‌کند
  • ضرورت کاهش مصرف نمک و شکر در ایران