Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم گروه دفاع نوین مجتمع فولاد شهرستان قائنات در مسابقات قهرمانی گروه دفاع نوین کشور ۱۷ مدال طلا، ۱۴ نقره و ۵مدال برنز کسب کرد.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی، در مسابقات قهرمانی گروه دفاع نوین کشور که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد تیم گروه دفاع نوین مجتمع فولاد شهرستان قائنات نماینده استان خراسان جنوبی با کسب ۱۷ مدال طلا،۱۴ مدال نقرهو۵مدال برنز برگ زرین دیگری را بر افتخارات رزمی استان افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقات در سالن ورزشی خاتم الانبیاء پدافند هوایی ارتش از ۱۹ تا ۲۰ اسفند در استایل‌های مبارزه، دفاع شخصی، هنر‌های نمایشی و سلاح سرد برگزار شد که تیم گروه دفاع نوین مجتمع فولاد شهرستان قاینات توانست در استایل مبارزات در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان  ۹ مدال طلا،  ۸ نقره و  ۳ برنز را کسب کند.

همچنین این تیم در استایل افت ۳ مدال طلا و ۲ مدال نقره و در استایل سلاح نانچیکو  ۱ مدال نقره و  ۲ مدال برنز را کسب کرد.

کسب مقام اول تیم های نوجوانان و بزرگسالان الف و  مقام دوم تیم بزرگسالان ب از دیگر افتخارات گروه دفاع نوین مجتمع فولاد شهرستان قائنات در این مسابقات بود.

این تیم به مربیگری وسرپرستی سیدعلی ترحمی نماینده گروه دفاع نوین استان خراسان جنوبی و حمایت مجتمع فولادقاین به این مسابقات اعزام شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مشهد مقدس فولاد استان خراسان مدال طلا خراسان جنوبی خراسان جنوبی مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد

استاندار خراسان جنوبی گفت: مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت در نشست بررسی مسایل مجتمع کُک طبس که با حضور مدیرعامل و سهامداران مجتمع، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همراه بود به عنوان شعار سال اشاره کرد و اظهار داشت: این مجتمع که در ابتدای دولت سیزدهم با 20 درصد ظرفیت دو باتری فعال بود، به همت سهامداران و با پیگیری‌های صورت گرفته، با افزایش حجم تولیدات به فعالیت خود ادامه داد. 

وی با اشاره به فعال شدن دو باتری این کارخانه در سال 1401 تصریح کرد: با رسیدن باتری‌های قبلی به ظرفیت 100 درصدی و افتتاح فاز دوم کارخانه شامل باتری‌های سه و چهار، تولید کک در این مجتمع افزایش چشمگیری داشت. 

استاندار خراسان جنوبی با قابل تقدیر خواندن اقدامات صورت گرفته گفت: فعالیت این مجتمع در اشتغالزایی و رونق استان نقش بسزایی دارد. 

قناعت با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای این واحد تولیدی متذکر شد: به جهت اهمیت موضوع و نقش تولیدات این کارخانه در رفع نیاز داخلی کشور، مجتمع کُک طبس باید با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد. 

در ادامه این نشست درخصوص راهکارهای توسعه و افزایش سطح تولید کک در این مجتمع بحث و تبادل نظر شد. 

شایان ذکر است؛ مجتمع کک طبس، سومین مجتمع صنعتی تولید کک کشور است که با زیربنای 15 هزار و 500 متر مربع در زمینی به مساحت 300 هزار متر مربع ایجاد شده و زمینه اشتغال حدود 400 نفر را فراهم آورده است. کک تولیدی این مجتمع در صنایع فولاد و زغال کاربرد دارد.

استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی بر استفاده حداکثری از ظرفیت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در خراسان جنوبی  تأکید کرد. 

قناعت در دیدار محمدرضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی و اسد اسلامی‌ خواه مدیرعامل مؤسسه نصر  قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، در زمینه فعالیت‌های این قرارگاه در استان خراسان جنوبی بحث و تبادل نظر کرد. 

در این نشست با اشاره به اینکه اجرا و تکمیل قطعات 21 و 22 راه آهن بیرجند- قاین-  یونسی به این قرارگاه محول شده، مقرر شد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در اسرع وقت نسبت به شروع و تکمیل این قطعات اقدام کند. 

طول قطعات 21 و 22 راه آهن استان که حدفاصل گناباد- قاین واقع شده، 85 کیلومتر است. استفاده از ظرفیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در خراسان جنوبی در اجرای باندهای دوم سطح استان از دیگر مصوبات این نشست بود. این دیدار با حضور علیرضا عباس‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و میمحمد مودی مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام شد. 

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است