Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقدام اخیر محمدحسین کنعانی زادگان به شایعات برگشت او به جمع سرخ پوشان دامن زده است

شایعات زیادی در مورد بازگشت محمدحسین کنعانی زادگان به پرسپولیس شنیده می شود.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس این فصل از نظر فاز دفاعی اصلا شرایط خوبی را تجربه نمی کند و سرخ ها تا پایان هفته 22 لیگ برتر 16 گل خوردند. همین موضوع باعث شده شایعات زیادی در مورد بازگشت شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان به پرسپولیس شنیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین کنعانی زادگان اخیرا پیج باشگاه الاهلی قطر را در اینستاگرام آنفالو کرده و عکس های خود با پیراهن این باشگاه را هم حذف کرده است.

حالا در جدیدترین اقدام هم مدافع سابق سرخ ها نام پرسپولیس را به بیوی اینستاگرامش اضافه کرده تا به شایعات دامن بزند. باید دید درنهایت کنعانی زادگان به پرسپولیس برمی گردد یا نه.

 

اخبار داغ 

منصوریان: حالا فهمیدم چرا هر کسی به این پسر خوشتیپ می رسد، به مرز انفجار می رسد! محمدرضا گرایی بهترین کشتی گیر امروز دنیا ارلینگ هالند راهی منچسترسیتی می‌شود / ادعای دیلی میل طرح لو رفته از پیراهن اول لیورپول در فصل 23-2022 / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمدحسین کنعانی زادگان کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کبری شرعی، مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد روز گذشته بر اثر کهولت سن در ۸۵ سالگی به فرزند شهیدش پیوست.

شهید محمدحسین عبدالله نژاد درسال ۱۳۶۵ در مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران
  • کنعانی: پاسخ ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند