Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف،کارخانه کرمان موتور که در شهرستان بم مستقر است از ابتدای امسال تا کنون چند بار برای فروش انواع خودرو چینی ثبت نام کرد اما هنوز به تعهدات خود عمل نکرده است این در حالی است که اخیرا فروش ویژه اسفند ماه برخی از خودروها را هم آغاز کرده است.

خلف وعده کرمان موتور به مشتریان موجب نارضایتی آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت در تیر ماه امسال «خودرو JAC S5 » را به قیمت 749 میلیون تومان با پیش پرداخت 149 میلیون تومان و مابقی در هشت قسط 75 میلیون تومانی به فروش رساند.

قرار بود  این خودرو بهمن ماه به مشتریان تحویل شود اما تا کنون خودرویی تحویل نشده و ثبت نام جدید موجب تعجب مشتریان شده است.

در همین زمینه یکی از مشتریان گفت: از تیرماه برای خرید «خودرو JAC S5 » ثبت نام کردم و قرار بود در بهمن ماه خودرو تحویل داده شود اما تا به امروز که بیست و یکم اسفند است، هنوز خودرویی به ما تحویل نشده است.

وی افزود: تماسهایی که با مسئولین کرمان موتور داشتم، اعلام کردند که خودرو در نهایت تا آخر بهمن تحویل می شود اما هنوز خودرویی تحویل نشده است.

منبع: الف

کلیدواژه: کرمان موتور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور جایگزین می شوند

روز یکشنبه مورخ ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، شرکت کرمان موتور با امضای موافقت نامه ای با سازمان تاکسیرانی شهر تهران با حضور شادی مالکی، سرپرست این سازمان و سامان فیروزی، مدیرعامل شرکت کرمان موتور، متعهد به اختصاص هزار دستگاه تاکسی برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی در کلان شهر تهران شد.

بر اساس این موافقت نامه، تاکسی های برقی جایگزین تاکسی های فرسوده پایتخت خواهند شد. بر همین اساس فراخوانی صادر خواهد شد و تاکسیرانان عزیز مشمول این طرح، ضمن دریافت تسهیلاتی قابل توجه از سوی دولت و شرکت کرمان موتور، با مراجعه به شرکت کرمان موتور می توانند در این طرح جایگزینی ثبت نام کنند.

شرکت کرمان موتور در راستای ارائه خدمات پس از فروش به تاکسی های برقی تهران، در گام اول یک مرکز تخصصی ویژه برای این خودرو های برقی اختصاص داده و تجهیز کرده است. همچنین در راستای آسودگی خاطر بیشتر رانندگان، باتری های این خودروها مشمول گارانتی ۲۰۰ هزار کیلومتر یا ۵ ساله نیز می شوند. بنابراین نگرانی بابت خدمات پس از فروش‌ وجود نخواهد داشت.

در ادامه سامان فیروزی، مدیرعامل شرکت کرمان موتور بیان کرد: «با توجه به ضرورتی که حرکت به سمت برقی سازی ناوگان عمومی و خودروهای شخصی در کشور حس می شود، اولین شرکتی که خودروهای برقی را در تیراژ انبوه وارد کشور کرد، کرمان موتور بود. خودرویی که تاییدیه های لازم را از مراجع مربوطه اخذ کرده و مجوز پلاک ملی آن صادر شده است و در حال طی مراحل اخذ پلاک تاکسی هستند و از سه ماه آینده تولید انبوه آن در کارخانه شرکت کرمان موتور آغاز می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895396

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • جایگزینی تاکسی‌های فرسوده تهران با تاکسی‌های برقی کرمان موتور
  • ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد
  • تاکسی‌های فرسوده تهران با تاکسی‌های برقی کرمان موتور جایگزین می‌شوند
  • جایگزینی تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور / ارائه تسهیلات ویژه برای خرید خودرو
  • تاکسی‌های برقی کرمان موتور در خیابان های تهران
  • تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور جایگزین می شوند
  • امضای موافقت‌نامه برای جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی
  • خبر مهم برای مشتریان ایران خودرو | شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد