Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار البرز گفت: ۳۲۰ واحد مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد با حضور وزرای محترم راه و شهرسازی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در آیین بهره برداری از  320 واحد مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد  اظهار داشت: روند خوبی برای  پیگیری و اجرای طرح ملی نهضت مسکن در استان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصه‌‌ پر غصه مسکن مهر در استان سمنان/ مسکن مهر دامغان‌ تحویل متقاضیان نمی‌شودوزیر اقتصاد: تمام وزرا برای تسهیل صدور مجوزها مکلف شدند/ به بانک‌ها اجازه انتقال بار مالی به خریداران مسکن مهر را نداده‌ایمنماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس: بلاتکلیفی مردم در مسکن مهر باید تمام شود

وی ادامه داد: اجرای طرح ملی نهضت مسکن باید با بهترین مصالح ساختمانی و همچنین زیرساخت‌های لازم دنبال شود.

استاندار البرز با بیان اینکه از وزیر  راه و شهرسازی درخواست کردیم که تدابیری اتخاذ نمایند تا زیرساخت ها و سرانه های مسکن ملی همزمان با ساخت تامین شود.
بیان کرد: درصدد هستیم که واحد‌های نیمه کاره و تعاونی‌های دارای مشکل در مسکن مهر استان را رصد کنیم و با رفع موانع آنها، روند تکمیل را تسریع کنیم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری