Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:03:24 GMT

مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در فارس به ۲۰ نفر رسیدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۶۶۲۹

مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در فارس به ۲۰ نفر رسیدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد مرادیان با اشاره به وضعیت حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال در استان فارس، گفت: آمارهای استخراج شده تا ساعت ۲۲ شامگاه شنبه ۲۱ اسفند حاکی از مصدومیت ۲۰ شهروند در استان فارس بر اثر انفجار ترقه بوده است.

وی با یادآوری اینکه ۹ نفر از مصدومان این حوادث ساکن شهرستان شیراز بوده‌اند، افزود: ۱۱ مصدوم دیگر در شهرستان‌های فسا و لارستان، براثر انفجار ترقه، مصدوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اورژانس فارس ادامه داد: ١٩ نفر از این مصدومین به بیمارستان منتقل شدند که ٨ نفر از آنان در شیراز و ١١ نفر دیگر در شهرستانهای فسا و لار، تحت درمان هستند.

مرادیان با اشاره به وقوع یک مورد مصدومیت از ناحیه چشم در شیراز، گفت: یک مورد قطع عضو و ۶ مورد سوختگی ناشی از انفجار ترقه تا شامگاه شنبه ۲۱ اسفند ثبت شده است. رئیس مرکز اورژانس استان فارس یادآور شد: همه ۱۱ مصدوم ناشی از انفجار ترقه در شهرستان‌های لارستان و فسا، دچار درجاتی از سوختگی شده‌اند.

کد خبر 5445694

منبع: مهر

کلیدواژه: حوادث چهارشنبه سوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه گردشگری اردوهای راهیان نور شیوع کرونا جهاد تبیین ایلام گرد و غبار مشهد عکس استانها انفجار ترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس

مسلم باقری گفت: این آزمون در استان فارس، در ۳۶ شهرستان استان فارس با رعایت کامل مقررات حفاظتی برگزار می‌شود.

به‌گفته او، از میان تعداد کل شرکت‌کنندگان نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در کشور که تعداد ایشان یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر است، ۷۴ هزار و ۳۳ داوطلب مربوط به استان فارس است که ۴۸ هزار و ۳۹۴ نفر را بانوان و ۲۵ هزار و ۶۳۹ نفر آنها را آقایان تشکیل می‌دهند.

باقری افزود: از میان تعداد کل داوطلبان استان فارس، به ترتیب براساس بیش‌ترین تعداد شرکت‌کنندگان در گروه‌های آزمایشی، ۳۶ هزار و ۲۷۹ نفر در رشته تجربی، ۲۲ هزار و ۶۲۶ نفر در رشته علوم انسانی، ۷ هزار و ۳۸۹ نفر در رشته علوم ریاضی و فنی، ۴ هزار و ۶۵۴ نفر در رشته زبان‌های خارجی و ۳ هزار و ۸۵ نفر در رشته هنر شرکت دارند.

معاون آموزشی دانشگاه شیراز بیان کرد: از این تعداد شرکت‌کنندگان، ۲۸ هزار و ۴۴۰ نفر مربوط به شهرستان شیراز هستند که ۹ هزار و ۹۹۴ نفر آنان را آقایان و ۱۸ هزار و ۴۴۶ نفر ایشان را بانوان تشکیل می‌دهند.

او درخصوص زمان برگزاری آزمون‌ها نیز گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح پنج‌شنبه، ۶ اردیبهشت)، گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعدازظهر پنج‌شنبه، ۶ اردیبهشت) و گروه تجربی (صبح جمعه، ۷ اردیبهشت) در استان فارس برگزار خواهد شد. با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس گفت: آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۳ در ۳۶ شهرستان استان، در حوزه‌های متعدد وابسته به دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، دانشکده‌های فنی حرفه‌ای و آموزش و پرورش فارس برگزار خواهد شد.

او درخصوص شیوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون نیز گفت: کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ از روز دوشنبه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل چاپ است و داوطلبان گرامی در صورت مشاهده ایراد در اطلاعات کارت می‌توانند در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۵ و ۶ اردیبهشت به باجه رفع نقص کارت آزمون سراسری شهرستان خود که در اطلاعیه‌های سازمان سنجش منتشر شده است، مراجعه کنند.

باقری تصریح کرد: باجه رفع نقص کارت داوطلبان شهرستان شیراز، در محل خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز واقع شده است.

نماینده سازمان سنجش در فارس یادآور شد: برای شرکت در جلسه‌ی آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت