Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام استاندار ایلام از برگزاری نشست با فرزندان شهدا و ایثارگران به صورت ماهانه خبر داد و گفت: از نقد، نظر و تجربه‌ی فرزندان شهدا و ایثارگران در راستای پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم در تحقق اهداف برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت موفق باشیم.

«حسن بهرام‌نیا» در مجمع نخبگان شاهد و ایثارگر استان ایلام اظهار کرد: بزرگترین سرمایه‌ی  وجودی انسان چشم است و اگر هر کس از چشم محروم شود، هیچ لذتی در دنیا لمس نخواهد کرد، بنابراین وقتی ذکر می شود فرزندان شهدا چشم و چراغ ملت هستند، یعنی جایگاه بسیار بالایی در کشور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  فرزندان شهدا میراث دار گرانقدر شهدا هستند و باید در مسیر پدران خود حرکت و گام بردارند، گفت: بالاترین درجه عالی نزد خداوند شهادت است، بنابراین جایگاه فرزندان شهدا در نزد ملت جایگاه بسیار والا و شایسته‌ای است چراکه این فرزندان پرچمدار پدران خود هستند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: نگاه نظام، مقام معظم رهبری و دولت مردمی در راستای تقویت و حمایت از فرزندان شهدا و ایثارگران است و دولت تلاش دارد که از ظرفیت و توان فرزندان شهدا در مناصب مدیریتی استفاده کند.

بهرام‌نیا با بیان اینکه به عنوان عالی‌ترین مقام دولت در استان اعلام می کنم شأن و منزلت شهدا و ایثارگران باید همیشه حفظ و همواره حمایت از آنان در دستور کار قرار دهیم، گفت: بیشترین مناصب مدیریتی این دوره از مجموعه استانداری است و تلاش شده در حد امکان از مجموعه فرزندان شهدا و ایثارگران استفاده کنیم و هم اکنون ۴۷ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در این استان هم اکنون مدیر هستند. 

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه  شهدا و ایثارگران برای حفظ تمامیت ارضی، استقلال و امنیت کشور عاشقانه شتافتند تا نه تنها یک وجب از یک کشور به یغما برود، بلکه کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهند، ادامه داد: فرزندان شهدا باید مشاوران امین برای مدیران باشند تا بتوانیم از مشاوره و راهنمایی آنان در برنامه‌های توسعه‌ای استان بهره گیریم.

بهرام نیا از برگزاری نشست با فرزندان شهدا و ایثارگران به صورت ماهانه خبر داد و گفت: از نقد، نظر و تجربه‌ی  فرزندان شهدا و ایثارگران در راستای پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم در تحقق اهداف برنامه های کوتاه مدت و میان مدت موفق باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه ایلام فرزندان شهدا و ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد

به گزارش خبرنگار مهر، «سید امیر حسین اضی زاده هاشمی»، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با استقبال استاندار بوشهر وارد استان بوشهر شد.

حضور در گلزار شهدای بوشهر و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، حضور در صدا و سیمای استان بوشهر، شرکت در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر، حضور در مراسم روز ارتش، دیدار تجمیعی با خانواده شهدا و ایثارگران و دیدار با ۲ خانواده شهید و جانباز در دشتی، حضور در شورای اداری استان، و نشست با تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر از جمله برنامه‌های سفر ۲ روزه معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر است.

کد خبر 6081436

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است