Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاسی حزب الله تأکید کرد رژیم صهیونیستی از سلاح مقاومت ناخشنود است و آن را تهدیدی علیه خود می‌داند از این رو هر کس خواستار خلع سلاح نیرو‌های موجود در لبنان باشد به این رژیم خدمت می‌کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی النشره، ابراهیم امین السید در نشست سیاسی حزب الله در سالن مجتمع سیدالشهدا در الهرمل خاطرنشان کرد که مقامات عالی رتبه که از مزدوران تمجید می‌کنند و آن‌ها را افرادی ملی گرا معرفی می‌کنند، قصدشان حل مشکل مزدوران در فلسطین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: «کشور هر روز به سوی فروپاشی می‌رود و ما را در مقابل بحران‌هایی بزرگ‌تر از توان و امکاناتمان قرار داده است و در خصوص آنچه از کشور باقی مانده است باید برای بالا بردن سطح حضور و مسئولیت‌های آن تا حد امکان بکوشیم.»

ابراهیم امین السید خاطرنشان کرد که وضعیت موجود مسئولیت بزرگی برای همه ایجاد می‌کند و باید برای کمک به مردم خود و کاستن از بحران‌های آن‌ها که در چارچوب انتخابات نیست تا حد توان کوشش کرد. مردم وسیله‌ای برای پیروزی در انتخابات نیستند.

پس از دو شکست رژیم صهیونیستی از حزب‌الله لبنان در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ تحرکات محور آمریکایی-عبری-عربی برای خلع سلاح جنبش مقاومت لبنان به بهانه‌های مختلف تشدید شد. بعد از شکست همه گزینه‌های نظامی و غیرنظامی اسرائیل علیه مقاومت لبنان اکنون یک پروژه جدید با ابزار عربی برای خلع سلاح حزب‌الله مطرح شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب الله لبنان تحولات لبنان حزب الله خلع سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم

به گزارش قدس آنلاین، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که حمله پهپادی سنگینی به رژیم صهیونیستی انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف ان و در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و ترور یکی از رزمندگان، مقاومت اسلامی در ساعت ۱:۴۰ بعد از ظهر امروز سه شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ در حمله هوایی گسترده با پهپادهای انتحاری مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر فرماندهی یگان ایگوز ۶۲۱ را در پادگان شراگا در شمال شهر اشغالی عکا هدف قرار دادند و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از رهگیری ۳ هدف هوایی در آسمان نهاریا و عکا خبر داد.

پیش از این رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاهی نظامی در یکی از شهرک‌های ساحلی در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

این منابع تاکید کردند که پهپادها دقیقاً به هدف اصابت کردند.

به دنبال این حمله دود غلیظی در شمال حیفا مشاهده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • حمله‌های حزب‌الله نفس تل‌آویو را برید