Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پاری سن ژرمن زیر سایه خشم هوادارانش بوردو را شکست داد.
به گزارش آریا، از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ فرانسه، پاری سن ژرمن در خانه خود میزبان بوردو بود و توانست به راحتی این تیم را از پیش رو بردارد. با این حال این مسابقه به طور کامل زیر سایه خشم هواداران پاریسی از حذف تیمشان از لیگ قهرمانان قرار داشت و بازیکنانی نظیر مسی، نیمار و واینالدوم در تمام بازی توسط هواداران خودی هو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لیونل مسی و نیمار مورد خشم هواداران پاری سن ژرمن قرار گرفته اند. پس از شکست پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، هواداران این تیم از هر روشی برای نشان دادن نارضایتی خود استفاده می کنند. پاری سن ژرمن از دقایقی پیش در چارچوب بازی های لیگ فرانسه در خانه به مصاف بوردو رفته است. این دیدار که اولین بازی پاری سن ژرمن پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود، حواشی ای نیز به همراه داشته است. 
به هنگام ورود بازیکنان پاری سن ژرمن به زمین برای گرم کردن قبل بازی، هواداران با سوت های اعتراضی از آن ها استقبال کردند. در ابتدای بازی و به هنگام اعلام ترکیب پاری سن ژرمن در استادیوم، با خوانده شدن نام پوچتینو و تمام بازیکنان پاری سن ژرمن، هواداران سوت زده و تک تک این افراد را هو کردند. میزان سوت ها و سر و صدای هواداران به هنگام خوانده شدن نام مسی و نیمار بیشتر بود و به حدی رسید که صدای موزیک در پارک دو پرنس را زیاد کردند تا صدای سوت ها شنیده نشود. تنها بازیکنی که برخلاف اتفاقات اخیر و شایعات جدایی اش تشویق شد، کیلیان ام باپه بود. همچنین در طول بازی نیز هر گاه لیونل مسی یا نیمار صاحب توپ می شوند، هواداران پاری سن ژرمن این دو بازیکن را هو می کنند.
هواداران پاری سن ژرمن خشم خود را نسبت به عملکرد لئوناردو، مدیر ورزشی تیم‌شان نشان دادند. هواداران پاری سن ژرمن اصلا از حال‌ و روز تیم‌شان راضی نیستند. پاری سن ژرمن با وجود داشتن نام‌دارترین ستارگان فوتبال جهان، در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با قبول شکست مقابل رئال مادرید، خیلی سریع از دور مسابقات کنار رفت. به دنبال این ناکامی بزرگ اروپایی، هواداران افراطی پاری سن ژرمن اخیرا بیانیه‌ای علیه ناصر الخلیفی، رییس این باشگاه صادر کردند و اعتراض آن‌ها در پارک دو پرنس هم دیده شد. در جریان دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن و بوردو، هواداران پی اس جی یک بنر جنجالی با این مضمون را به پارک دو پرنس بردند: ام باپه در پاریس، لئوناردو زیر گیوتین
گفته می‌شود کیلیان ام باپه در تابستان پیش رو قطعا از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد و به رئال مادرید می‌پیوندد. هواداران پاری سن ژرمن که ام باپه را خیلی دوست دارند، در این بازی نیمار و لیونل مسی را نیز هو کردند. لئوناردو، مدیر ورزشی برزیلی پاری سن ژرمن نیز مورد غضب هواداران پاریسی‌ها قرار گرفته و گفته می‌شود او در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد.
پی اس جی سه روز پس از شکست تلخ برابر رئال، امروز در پارک دو پرنس و از هفته 28 لیگ فرانسه به مصاف بوردو رفته است. دیداری که همه در آن منتظر واکنش هواداران نسبت به ستاره های تیم بودند. پی اس جی بازی رفت برابر رئال را با گل کیلیان امباپه برده بود و بر این تیم نیز تسلط کامل داشت. یک پنالتی را هم لیونل مسی در آن بازی از دست داده بود تا امیدهای رئال به بازی برگشت زنده بماند. چهارشنبه شب در مادرید بازهم کیلیان امباپه بود که در دقیقه 38 توانست پی اس جی را پیش بیندازد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت 2-0 از رئال پیش بیفتند اما همه چیز از دقیقه 61 و با اشتباه جیجو دوناروما عوض شد.
انتقادات از پی اس جی پس از پایان مسابقه شروع شد و رسانه های فرانسوی موج گسترده ای از اعتراضات را شروع کردند. تقریبا به جز کیلیان امباپه کسی در امان نماند از مدیریت تا بازیکنان و کادر فنی همه مورد شدیدترین اعتراضات قرار گرفتند. شایعات اخراج پوچتینو سرمربی تیم و حتی برکناری لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه قوت گرفته و دیروز هواداران پی اس جی بیانیه ای برای اخراج ناصر الخلیفی رئیس باشگاه صادر کردند.
ژروم روتن کارشناس فرانسوی و از بازیکنان سابق پی اس جی درباره عملکرد نیمار و مسی اظهار داشت:« آنها هر دو بی‌مسئولیت و پولکی هستند. مسئولیت این شکست برابر رئال مادرید برعهده این دو نفر است. من خجالت می‌کشم که اینطور درباره مسی حرف بزنم اما این واقعیت است. این بازیکن فقط در زمین راه می‌رود.نیمار هم تمام جرات و جسارتش را از دست داده است. من از او اسم نمی‌برم چون حتی گفتن نام او هم واقعا من را آزار می‌دهد. او از زمانی که در پی اس جی حضور داشته مسخره و مضحک بوده است.»
روتن همچنین به انتقاد از عملکرد لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی، پرداخت و اضافه کرد:« کدام بازیکن امروز شخصیت درستی را از خود در پی اس جی ارائه می‌کند؟ کدام بازیکن را می‌توان با این هویت تشخیص داد؟ من می‌خواهم این مدیر ورزشی یک بار و برای همیشه برود! او اینجا هیچ کاری انجام نداده است! سه سال حضور او در این تیم فاجعه بوده است!» از نیم ساعت پیش پی اس جی در حضور نزدیک به 30 هزار هوادار به مصاف بوردو رفته و پیش از شروع بازی و هنگام خواندن نام بازیکنان، همگی از سوی هواداران هو شدند و تنها کیلیان امباپه مورد تشویق قرار گرفت.
اعتراضات در جریان بازی نیز ادامه دارد و هرگاه نیمار و لیونل مسی پا به توپ می شوند صدای سوت های اعتراضی از بخش های مختلف ورزشگاه به گوش می رسد. نیمار با این شرایط بیگانه نیست و دو سال و نیم پیش که قصد ترک پاریس را داشت، شرایط مشابهی را تجربه کرد ولی لیونل مسی هرگز در طول دوران فوتبالش توسط هواداران خودی هو نشده بود اما امروز این شرایط تلخ را به چشم دید. مسی تنها یک سال دیگر قرارداد دارد و ادامه این شرایط شاید باعث تصمیماتی دیگر از سوی او شود. فوق ستاره آرژانتینی با خشم هواداران روبرو شده و این شاید آخرین ماه های حضورش در پاریس باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خشم هواداران پاری سن ژرمن مسی نیمار امباپه هواداران پاری سن ژرمن کیلیان امباپه لیگ قهرمانان خشم هواداران پارک دو پرنس رئال مادرید مدیر ورزشی کیلیان ام لیونل مسی پی اس جی ام باپه سوت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب بارسایی‌ها: حمله به اتوبوس خودی!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه المپیک مونتژوئیک برگزار می‌شود.
آبی‌اناری‌ها در بازی رفت موفق شدند با درخشش خط دفاعی و رافینیا به پیروزی ۳-۲ برسند.

حواشی بازی رفت همچنان ادامه دارد. پس از توهین هواداران به تیم‌های یکدیگر در قبل از بازی، عثمان دمبله هم یکی از گل‌های پاری سن ژرمن را به ثمر رساند و به شکل عجیبی خوشحالی کرد که انتقاد و واکنش تند بارسایی‌ها را به دنبال داشت.

در سفر پاری سن ژرمن به بارسلونا هم هواداران اسپانیایی با توهین و شعارهای ضد باشگاه فرانسوی از آنها استقبال کردند. این هواداران امشب هم در مقابل ورودی استادیوم منتظر اتوبوس دو تیم بودند.

در همین حین اتوبوس بارسلونا از راه رسید که هواداران در میان دودهایی که وجود داشت به اشتباه تصور کردند که اتوبوس پاری سن ژرمن است و با پرتاب مواد آتش‌زا به سمت آنها و شعارهای توهین‌آمیز قصد داشتند با آنها مقابله کنند.

پس از اینکه اتوبوس نزدیک‌تر شد آنها به اشتباه‌شان پی بردند و ناگهان شروع به تشویق تیم و حمایت از بازیکنان و ژاوی هرناندز شدند.

دیگر خبرها

  • هواداران بارسلونا اشتباهی اتوبوس خودی را هدف قرار دادند! / عکس
  • اشتباه عجیب بارسایی‌ها: حمله به اتوبوس خودی!
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • ادامه انتقادها از انریکه: از امباپه درست استفاده نمی‌کنی!
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس
  • رسوایی نیمار: حالت غیرعادی ستاره برزیلی در تمرین
  • ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم